Érdekelne hogy a Peugeot 205-é belemenne-e komolyabb átalakítás nélkül, vagy maradjak a Peugeot 104, vagy a Citroen Visa ülésénél?
Ha már negyed óránál többet állt a motor akkor utána csak nehezen, nagy gázadásra hajlandó elindulni.
Ez itt egy Skoda 120L kb. 12 literes fogyasztással. Mit tudsz nekem tanácsolni?
Ha a fűtést melegre állítottam, akkor 1 perc alatt az egész kocsi gyönyörű páramentes lett.
Milyen "hozzáadott értéket" jelent a hazai forgalomba helyezés, leinformálható előélet?
Az előző gazdája autógázt rakatott bele, elég sufni megoldásokkal.
Minden előzmény nélkül egyszer csak leesik a sebességmérő nullára, ekkor a pillanatnyi fogyasztást sem kalkulálja újra.
ECC-V-ös elektronikája van. A computer átprogramozása ügyében szeretnék segítséget kérni.
Országúton már normál a hőmérséklet, de jaj a belvárosi dugóban.
Az indítási problémát a hengerbe jutott folyadék okozza. Azt nem bírja összesűríteni a motor.
Milyen kockázatokat rejtene magában, ha én szeretnék egy 4 éves, de 1 km-t megtett autót venni?
Olajfogyasztása a 10w40-essel sem számottevő, cserétől cseréig elég az 5 liter.
Hol kezdjem a hibakeresését? Hengerfejtömítés, gátszakadás, ne adj Isten blokkrepedés?
Menet közben romlott el. A motor fordulatszáma megvolt, de ereje nem. Lassan hazadöcögtem vele.
Ha forgalomban bekapcsol a hűtőventilátor akkor az alapjárat drasztikusan leesik és kegyetlenül rázkódik a kaszni.
Nem tudom beindítani. Pontosabban beindul, csak pöfög egy kicsit, aztán leáll.
A motor teljes szétszerelése után kiderült, hogy főtengelycsapágy beállt, plusz hajtókar törése is van.
Csak gyári antennát lehet felszerelni, vagy ha nem, akkor hol tudok antennát nézni, vásárolni?
Nekem egy C5 2.2 HDI autóm van. Érdeklődnék, hogy véleményed szerint jár-e valamilyen hátránnyal ez a beavatkozás.
A Totalcar és tulajdonosok véleménye alapján '96-osnál fiatalabb 1,6-os Ford Escort mellett vagyok most.
Olyan rosszul nem lehet egy motort összeszerelni, hogy 20 ezer km alatt több mint 20 liter olajat egyen meg. Addig kuss van az autósnak?
Alapjárat hibátlan, fogyasztás szuper, komputer nem kakukkol semmiért, úgyhogy nem értem.
Az autópályán fogta magát, egy hupnin átmenve minden számlálómat lenullázta!
Visszavittem az autót a szervizbe, ott készséggel kicserélték. Majd eltelt újabb 3 hónap, és ismét előjöttek a zörejek, újabb csere.
Rapszodikusan állítgatja az alapjáratot hol magasra, hol olyan alacsonyra, hogy a motor üresjáratban lefullad.