A Felicia LX MPI-men ellenőrizni szeretném a sebváltó olajszintjét.
Egyenes szakaszokon nyugodtan használhatsz fémcsövet, míg a 90 fokos ívekben szövetbetétes gumicsöveket használj.
Se kép se hang, a többi világítás jó.
A chip tuning jó, ha megfelelően van megtervezve, ezek nem okoznak károsodást a motorban.
Menet közben pedig a pedálnak van egy finom kis rezgése, amit a lábammal érzek ha hozzáérek a pedálhoz.
Ha a szervokormányt tekerem akkor néha csak 1000 f/min az alapjárat, de néha felemeli egészen 2000 f/min-ig is.
A diagnózisod tökéletes. Amennyiben egyedül állítottad azt fel, a cseréjét is bátran elvégezheted.
Ugyanakkor párás időben a gyújtásrendszer hibája is könnyebben megmutatkozik.
A válaszok stílusa, "reklámjának" eltűnése, stb. arra utal, hogy változott a Doktor személye. Jól érzem?
Mivel az egész bagázst sunyi pénzhajhászoknak tartom, nem nagyon merem a kezükbe adni az autót.
Még javítás közben felhívott a szerviz azzal, hogy a külső összekötő is tönkrement, kicseréljék-e.
A sebesség, kerék fordulat emelkedésével egyenletesen gyorsul a kopogó hang.
A gépkocsival kezdetben, tehát novemberig (!) nem is volt probléma, majd egyszerre csak elkezdett rángatni félig meleg motornál.
Egy autószerelő ismerős szerint "bármit, csak ne BX-et". Mások az XM-ről mondják, hogy megbízhatatlanok.
Azért furcsa a dolog, mert az autó nem volt törve, ami magyarázná. Mivel családban volt eddig is, ezt biztosra tudom.
Az lehet, hogy a rossz szondától sokat fogyaszt? Városban nem hajtva az 1.6-os motort, 10-10,5 liter?
Érdekelne hogy a Peugeot 205-é belemenne-e komolyabb átalakítás nélkül, vagy maradjak a Peugeot 104, vagy a Citroen Visa ülésénél?
Ha már negyed óránál többet állt a motor akkor utána csak nehezen, nagy gázadásra hajlandó elindulni.
Ez itt egy Skoda 120L kb. 12 literes fogyasztással. Mit tudsz nekem tanácsolni?
Ha a fűtést melegre állítottam, akkor 1 perc alatt az egész kocsi gyönyörű páramentes lett.
Milyen "hozzáadott értéket" jelent a hazai forgalomba helyezés, leinformálható előélet?
Az előző gazdája autógázt rakatott bele, elég sufni megoldásokkal.
Minden előzmény nélkül egyszer csak leesik a sebességmérő nullára, ekkor a pillanatnyi fogyasztást sem kalkulálja újra.
ECC-V-ös elektronikája van. A computer átprogramozása ügyében szeretnék segítséget kérni.
Országúton már normál a hőmérséklet, de jaj a belvárosi dugóban.