Ha a váltó fogaskerekek koptak volna el, a hang csak annál a sebességi fokozatnál jelentkezne, amelyik fogaskerék pár túlzottan megkopott.
Van ugye a gyári 30 ezer körül, az utángyártott 23 ezer körül, az univerzális 16 ezer körül, vagy a bontott 10 ezer körül.
A legegyszerűbb megoldás, ha beviszed egy Opel márkakereskedésbe, és ott teszterrel megnézeted.
Én sajnos nem értek hozzá, így az ön segítségét szeretném kérni, mert egyelőre tanácstalanul állok a problémával szemben.
Az Autódoki rovat termése a kezdetektől fogva, a lista tartalma 341 cikk.
Be kell állítani a karburátort, a gyújtást, ki kell pucolni a gyertyákat, ellenőrizni kell a szelephézagokat.
A hiba nem a szinkrongyűrűnél keresendő, ugyanis akkor teljesen más a tünetegyüttes.
Mindenképpen utána kell járni a zajforrásnak, mert ez nem természetes.
Ha nem áll semmilyen előzmény rendelkezésedre, a motorolajat mindenképpen cseréld, ellenőrizd a légszűrőt, a gyertyákat, az ékszíjat és a vezérműszíj állapotát.
A Felicia LX MPI-men ellenőrizni szeretném a sebváltó olajszintjét.
Egyenes szakaszokon nyugodtan használhatsz fémcsövet, míg a 90 fokos ívekben szövetbetétes gumicsöveket használj.
Se kép se hang, a többi világítás jó.
A chip tuning jó, ha megfelelően van megtervezve, ezek nem okoznak károsodást a motorban.
Menet közben pedig a pedálnak van egy finom kis rezgése, amit a lábammal érzek ha hozzáérek a pedálhoz.
Ha a szervokormányt tekerem akkor néha csak 1000 f/min az alapjárat, de néha felemeli egészen 2000 f/min-ig is.
A diagnózisod tökéletes. Amennyiben egyedül állítottad azt fel, a cseréjét is bátran elvégezheted.
Ugyanakkor párás időben a gyújtásrendszer hibája is könnyebben megmutatkozik.
A válaszok stílusa, "reklámjának" eltűnése, stb. arra utal, hogy változott a Doktor személye. Jól érzem?
Mivel az egész bagázst sunyi pénzhajhászoknak tartom, nem nagyon merem a kezükbe adni az autót.
Még javítás közben felhívott a szerviz azzal, hogy a külső összekötő is tönkrement, kicseréljék-e.
A sebesség, kerék fordulat emelkedésével egyenletesen gyorsul a kopogó hang.
A gépkocsival kezdetben, tehát novemberig (!) nem is volt probléma, majd egyszerre csak elkezdett rángatni félig meleg motornál.
Egy autószerelő ismerős szerint "bármit, csak ne BX-et". Mások az XM-ről mondják, hogy megbízhatatlanok.
Azért furcsa a dolog, mert az autó nem volt törve, ami magyarázná. Mivel családban volt eddig is, ezt biztosra tudom.
Az lehet, hogy a rossz szondától sokat fogyaszt? Városban nem hajtva az 1.6-os motort, 10-10,5 liter?