Egy áruháznál azt mondta a diszpécser, ha felteszem, fel fog robbanni, amikor a gázra lépek. Ez gondolom nem így van, ugye?
Olajcsere után párezer kilométerrel megint olajcserét kért az autó. Lehet, hogy átvertek?
4,5 millió a keret, éves szinten 10-15 ezer kilométert mennénk vegyesen.
Törzskönyvet se kaptam, az eladó nem akar találkozni velem. Mit tehetek ilyenkor? Lassan kifutok az időből és meg is büntethetnek?
Okozhat-e gondot? És lehet-e kevésbé peres de könyebben beszerezhető gumit rárakni?
Az ügyfélszolgálat azt állítja, nem tehet semmit, de ez vajon tényleg így van?
Erősebb WagonR-ről fantáziál, a Vitarát nézegeti – mit válasszon?
A feladat nem könnyű, mert ennyiért 15-20 éves prémiumokat dobál a kereső.
Úgy hallottam a Hyundai G4FA motorral lehetnek gondok a kis olajfuratok miatt. Meg lehet ezt előzni?
Látszólag minden oké, gumicsere után mégis elhúz, rezonál az új Astra.
Jelenleg acélfelni van a Focuson, alura cserélném, kell hozzá másik csavar is?
Gödörbe hajtottam, a szerviz szerint egyszerű futóműállítással megdoldják. Szerintem át se nézték, mi van, ha elgörbült valami?
Garanciális javítás - mégis fizetnem kell, ráadásul majd' 1 évvel később?!
Ipari egyfázisos dugaljam van, gond-e ha rákapcsolom a háromfázisos töltőt?
Lehet-e jogorvoslattal élni a valótlan okból történő bírság ellen?
A vétség idején az autó a ház előtt állt, én itthon aludtam. Mi ilyenkor a teendő?
Milyen kabriót vegyen a férj és a feleség, ha randizni mennének másokkal?
A merevebb oldalfalú abroncsok vajon jók lehetnek egy muscle car-ra is?
Az eladó szerint sima otthoni konnektorról tölthető az autó. A garázsba 4 vezeték megy be, kell-e aggódnom miatta?
Új autóban gondolkozik, főleg városban használja és egyértelműen SUV-re vágyik. Mi legyen?
Bordázat, profilmélység oké, csak hát 10 éves. Tényleg le kéne cserélni vagy csak a gumis akar rajtam keresni?
1-2 decivel túltöltöttem, azt tanácsolták, szívjam le a fölösleget. Hát most szívok.
Prémium kombira vágyik az apajelölt, a keret 4,5 millió.