Önindítózásnál megpörgeti a főtengelyt az indítómotor, de az autó nem indul el 10 esetből 8-szor.
Azóta a szervizkönyv szerint kb. 60.000 km-tett meg.
Alig 1000 km alatt megeszik 1 liter olajat!
Újabban hármas sebességbe kapcsoláskor olyan hangot ad, mintha összeérnének a fogaskerekek.
Próbálgattam a gépet, és észrevettem, hogy erős fékezés után kezd el hullámozni.
A gyújtás stroboszkóppal beállítva. Az alapjárat teljesen stabil.
Magában a 94.000 Km nem sok.
Ez egy érdekes kérdés, még nem fordult meg az agyamban.
Van egy 2105-ös Kockaladám, 15 év körüli.
Egy Citroën CX-et terelgetek majdnem 2 éve.
A rádióhoz tartozó LCD-kijelző mögötti lámpa hol világít, hol nem.
Már többször átmostam különböző csodaszerekkel, de egy-két hét után mindig rozsdás lé van a kiegyenlítő tartályban.
Mi a gondja a kuplungszerkezetnek, mit tegyek vele?
Sajnos az automata váltó javítása nem olcsó mulatság.
A turbóm biztosan tönkre van menve, mert ömlik belőle az olaj.
Szerintem a döntő tényező inkább az állapot lesz!
Kíváncsi lennék a véleményedre, mert a szervizben tapasztalt "hibatároló megmondja" típusú szerelői ismeretek mellett autószerelő tudás is szükséges lenne.
Az autószerelőknek néha égnek áll a hajuk a gázos autóktól. Nem véletlenül.
A fék néha simán, de néha "hullámosan" fog, vagy néha apró kattogó hangok kíséretében.
A legbiztosabb, ha kicserélteti, és garanciát kér a munkára.
Szlovákiából írok, érdeklődni szeretnék,hogy lehetséges-e hozzájutni egy bizonyos alufelnihez!
Az új autó bejáratása, bár a gyártók állítják, hogy nem szükséges, igenis célravezető!
Az én véleményem, hogy amit a gyár előír, az való bele.
Nyereségesen kiszállni egy autóból nehéz.
A maximum, amit javasolnék egy sportlégszűrő.