Egyébként a szervizkönyv nem csak a lefutott kilométerekre adja meg az intervallumot, hanem az eltelt időre is.
Mire érdemes odafigyelni egy hengerfejtömítés cseréjénél?
Már végignéztem mindent, de sehol sem látom, hogy csöpögne a víz.
A szervizkönyve azt írja, ha jól emlékezem, hogy 120.000 km-enként kell cserélni a vezérműszíjat.
Hónapok óta küzdök egy 1979-es Range Rover V8-as motorjával, de nem akarom szerelőhöz vinni megint.
Menet közben nem hallatszik búgó hang az autóban?
Nemrégiben vettem egy VW Polót, és furcsa hangot ad az ékszíj.
A szakszerviz, mint már oly sokszor, tanácstalan.
Magam sohasem találkoztam még ezzel a jelenséggel, de sok sztorit hallottam már.
A szokásos kopó-fogyó alkatrészek cseréjén kívül eddig problémamentesen üzemelt.
Kicsit nehezebben lehet majd kormányozni, minimálisan nőhet a fogyasztás is.
Nem tudom mi lehet a probléma.
Amikor azonban elindultam, elkezdett rángatni a motor, le azonban nem állt.
Rövid idő alatt elmúlik, de azért idegesít.
Ha lelassítok 140-re, visszaáll normál állásra.
Családunkban lévő VW Bora 1.6SR az utóbbi időben ingadozó alapjáratot mutat.
Mik lehetnek a hibát okozó dolgok.
Állandó szélsőséges terhelésről beszélnek, illetve arról, hogy tönkreteszi a motorelektronikát.
Szeretnék építeni valami "dögöset" az Alfából!
Talán nem túlzok, amikor azt írom, az utolsó kétségbeesésemben írok Önnek.
Szeretném kikérni véleményeteket egy átlagos sportfilterről.
A hiba annyi lenne, hogy eltűnik a hűtővizem.
Tapasztalatai alapján ez a hibajelenség csak komputerhibára utalhat?
Otthagytam az autót, s kompletten kicserélték benne a kuplungot.
Van egy 85-ös évjáratú dízel Golfom.