Bemelegedett motornál, ha megállok, az autó is megáll magától.
Valamiért zavaróan magas az alapjárata, átlagos, nem márkaszervizben nem tudtak mit kezdeni vele.
A sok "szakember" után kíváncsi lennék az Ön véleményére.
Ilyenkor a rángatás akkor szűnik meg, ha a lábam egy aprót visszaveszem a gázról.
Jön a tavasz és kezdek aggódni, mivel elég kellemetlen dolog a városban piros lámpánál vészvillogóval várni, hogy ismét beinduljon az autó.
A Golfokról sok jót hallottam már, de az Astra GSI-ről kevés az információm.
4 hónapos Daewoo Lanosom van, azonban már most bosszantó hibákat vélek felfedezni.
A mínusz 15 fokokban is pöccre indult egy izzítás után.
Mivel a hiba gázállásban jelentkezik nem valószínű a jeladó hiba.
Autóklub segélyes szerint a szíj átugorhatott egy fogat, és így ment el a vezérlés.
Mit takar a teljesen beállt jelenség? Nem forgott a motor? Nem indult be?
Ilyenkor nehezen akar elindulni, mintha nem kapna üzemanyagot, az akksi vadi új.
A szóban forgó kis "beteg" egy 1990- es Trabant 1,1 Limuzin.
A turbónyomás megemelése bevált alap tuningfogás.
A problémát valószínűleg csak terhelésre produkálja, ezért nem sikerült álló helyzetben kiprovokálni.
Menet közben kis, finom gázadásnál beremeg az autó illetve a motor.
Nagyon sok hiba okozhatja.
A szervizben a motorteszten nem találtak rendellenességet.
Nem mondom, a motorteljesítménnyel sem vagyok teljesen megelégedve, egy 2,8-as motortól kicsit több lendületet várnék.
Ellenőrizni kellene a vezérlés helyes beállítását és természetesen a gyújtást is.
Nem akarnám kínozni, ezért fordultam Önhöz tanácsért.
A vásárlásnál nézze meg a hátoldalon felsorolt típusokat vagy kérdezze az eladót!
Az üres katalizátor, mindamellett, hogy kismértékben teljesítménynövelő, károsan hathat az egész motor működésére.
Ugyanilyen jelenséget tapasztaltam néhány év elteltével, ti. elfolyt a hűtővíz.
Szerintem, ha nem a márka a lényeg, akkor mindenféleképpen e szempontok alapján döntsél!