Tanácstalan vagyok, és úgy tűnik, a szerviz is.
Országúti használatkor a "tágulási tartály" túlfolyóján nyomja ki a hűtővizet.
Remélem levelemmel nem zavartam, és segítettem a későbbi minél pontosabb tájékoztatás érdekében.
A kérdésem az lenne, hogy mit lehet még tenni, hogy a fékem megint úgy működjön, mint újkorában?
Bár én nem Attila vagyok, de remélem, az én tanácsomat is elfogadja.
Olvastam a rángató 406-osról!
Érdemes-e megbontani a kipufogórendszert?
Mit csinál egy map szenzor, illetve mit befolyásolhat menet közben.
Az autóval forduljon egy villamossági szerelőhöz!
Kérdésem egy 1981-es Opel Kadetthez fűződne.
Előre elnézést kérek a kicsit nevetséges kérdésért.
Gondolom, elődömre gondoltál. Ő volt erősen német autó mániás.
A trabi dologhoz szeretnék hozzászólni.
Jó lett volna tudni, milyen típusú a jármű, mert így csak általánosítva tudok választ adni.
Mindenféleképpen egy márkaszerviztől kellene megpróbálni beszerezni egyet.
Ekkor az egyik szerelő (márkaszerviz) azt mondta, hogy nincs semmi gond, a másik (szintén márkaszervizben) motorgenerált akart csinálni 300 e Ft-ért...
Egy öreg 1986-os kiadású 120-as Skodával van problémám.
Van, hogy semmi probléma, van, hogy 1200 fölötti az alapjárat.
Sajnos Budapest már csak ilyen!
Sajnos általános, hogy nem szívesen foglalkoznak az öregebb autókkal.
Nekem is ugyanilyen évjáratú és típusú az autóm. A fent említett jelenségek nálam is előfordulnak.
Ha üresben gurul, akkor nem hallani.
Indításnál semmi gond, pöccre indul, a fordulatszám is stabil.
Ez a "nem történik semmi" azt jelenti, hogy se egy kattanás, se egy nyekkenés?
Alacsony fordulatszámon finoman rángat, illetve a váltó is kicsit hangosabban búg mint új korában.