A nehéz kapcsolást a kuplung is okozhatja.
Biztosan a védőréteg ég le a motorról, annak lehet ilyen szaga.
Rendszeresen olvasom válaszait a Totalcaron, és most nekem is felvetődött egy kérdésem.
Van egy szépséges régi Volvo Amazonom, masszív egy jószág, használatra készült.
Az ön esetében talán a lambda szondát lenne érdemes elsőként ellenőrizni.
Nehéz egy hibából megállapítani, hogy pontosan mi is okozhatta.
A mérés általában ingyenes.
Az autó 100.000 km felett futott.
Érdemes minél hamarabb megjavíttatni.
Összefér-e a kettő vagy cseréljem LE az autót?
Nagyon eszi az olajat.
Volt egy kis incidensem egy járdapadkával még a télen, de nem kapott túl nagyot.
Még soha nem volt négyütemű autónk, és ezért a tanácsát szeretném kérni!
A befújt levegő nem olyan hideg amennyire kellene legyen.
Elvégzése inkább csak a saját megnyugtatásod érdekében szükséges.
Melegíteni nem lehet, mivel az a jeladó elolvadásához vezet.
Fék, futómű és kormány nem játék!
Ebből is látszik, hogy nem csak engem idegesít.
Van egy 86-os 2.0i Sierrám. Nagyon zabálja az olajat. 5000 km-en megevett több mint 8 litert, de ebben benne volt egy kis szimmeringfolyás is.
Kapott Tribolinos kezelést is, ettôl láthatóan kitisztult, de az olaj csak fogy. A szerelô nem akarja megbontani a hengerfejet, mert csak úgy lehet hozzáférni a szelepszár szimmeringekhez. Indításkor nagyokat füstöl, egyébként más baja nincs.
Érdemes másik szerelôhöz mennem, aki hajlandó megbontani a motort, vagy töltsem az olajat tovább? Anyagiak szempontjából
melyikkel járok jobban?
Köszi:
rudi
Rudi!
Ekkora olajfogyás nem valószínű, hogy csak a szelepszár szimmering kopásából ered!
Mindenféleképpen bontasd meg valakivel a motort!
Ez kicsit költségesebb, de hosszútávon kifizetődőbb. Nem is beszélve a zöldkártyáról és az esetleges KPM-es ellenőrzésekről. Azonnali rendszámlevételét eredményezhet. A környezetszennyezésről pedig nem is szólva!
Ficzere Miki
Olajnak a motorból sehonnan sem szabad folynia...
Sok cég kínál különféle formájú, márkájú, elvű és árú szűrőt.
Ha áll az autó, minden OK
Sok vitát megélt kérdés ez.
Az első fékbetétek és tárcsa cseréje felesleges pénzkidobás.
Ha a motor alatt látható a folt, elég sok ok lehet.