Leggyakrabban a befecskendezőszelepek számának duplázását szokták alkalmazni.
A széthullott görgő szíjszakadáshoz, vagy a vezérlés elugrásához vezet.
Valószínűleg csökkenni fog.
Sajnos nem lehet megállapítani, melyik tőke rossz.
Többen használják üzemanyagként a használt étolajat.
Ezen már mi is gondolkodtunk.
Nekem van egy Toledóm ugyanilyen motorral, és ugyanez a problémám volt.
Végső elkeseredésemben lekaptam a sarut az akksiról, mire abbahagyta - még jó.
A gondot az igény döntheti el.
Lehet találomra és ráolvasás alapján cserélgetni őket, de a kimenet kétséges.
Azóta valamivel kisebb a fékhatás, de nem is ez a problémám.
A szerviz szerint ez javíthatatlan típushiba, a hidraulikus tengelykapcsoló miatt van.
A generátor felől zajt kezdtem hallani, a csapágyra gondoltam.
Nekem Fiat Croma Tie autóm van, és néhány évvel ezelőtt ugyanezzel a problémával kellett megküzdenem.
A szervizben az alapjárati léptetőmotor cseréjét javasolják.
Nem füstöl, nem fröcsköli ki, és szépen egyenletesen jár a motor.
Ahogy szárazabb lesz az idő, megint pattogósabb-rázósabbá válik a felfüggesztés.
Mikor be van kapcsolva a ventilátor, szellőzés, akkor büdös szagot lehet érezni.
A töltéslámpa nem világít, ha jár a motor, úgyhogy reményeim szerint töltés van.
Most akkor hogyan is van ez?
Garanciáját veszti-e az autóm a maszek olajcsere után?
Az én, és még jó néhány ismerősöm véleménye szerint a chiptuning nem igazi megoldás.
Váltsunk szervizt?
Költséghatékony és minél biztosabb megoldás érdekelne.
Maga a motor jár, de mintha gyenge lenne.