Vigye vissza és kérje a garanciális javítást.
Nincs alatta olajfolt, nem füstöl kékesen.
Tudom, hogy meg kell tanítani az autónak a kulcsot.
Érdemes lenne gyűrűztetni?
Valószínűleg elgombásodott a klíma.
A beszállítók gyakran megtréfálják a járműgyártókat.
Nem sok értelme van előbb cserélni az olajat.
Sokkal többet lehet elérni a hengerfej bütykölésével.
A motorban és az autóban semmiféle teljesítménynövelő beavatkozás nem történt.
A Picasso topikban valamilyen súlyok beszereléséről írt egy topiktárs.
Én ezen jelenségek alapján a kerékagycsapágyra tippelnék.
Az autó alapjáratánál egész halk susogó hangot lehet hallani...
Azt javasolnám az Astrás kollégának, hogy adja el az autóját...
És még sültkrumpli szag sincs!!!
Eléggé idegesítő városi használatban.
Lehet, el van dugulva.
A motor rendkívül gyenge.
Mielőtt szegény indítómotort beutalnánk egy teljes restaurálásra...
Nem tudom, mi lehet a gond, az autószerelő nem tudott rá mit mondani.
Jelenleg 2500 km van az autóban, de a probléma továbbra is fennáll.
Az autó komoly indítási problémákkal küszködik.
Egy ideje folyamatosan gondom van az ABS-szel.
Alapjáraton és közlekedés közben is hallani a motortérből morgást.
Alapvetően elégedett vagyok vele, de azért kellene egy kis plusz erő.
Sajnos újból megjelent az olaj a hűtőben.