Leszedtük a féktuskót, a csúszószegeket megtisztítottuk.
A szervizben azt a tájékoztatást kaptam, hogy nem lehet javítani...
Nem tudok hátramenetbe váltani, csak többszöri próbálkozásra...
A vízpumpa lehet-e az oka az összes meghibásodásnak?
Igen sok apróbb hibára akadtam az autón.
Azóta 90-ről 96 C-ra nőtt az üzemi hőfoka.
Már szépen csörög-zörög...
Ez egy jó és megszívlelendő tanács.
Ezt házilag meg lehete oldani.
Mi lehet a baj?
A szelepdekninél jelentősnek nem mondható, de kicsiny olajszivárgás észlelhető.
A szervizekről nem nyilatkoznék, nem az én feladatom...
Metabondot használok, amivel eddig meg vagyok elégedve.
Ez már nem ciripelés, hanem úgy verdes, mintha az lenne a dolga.
Autószerelők szerint ez nem olyan nagy gond, egy kicsit jobban oda kell figyelni sebességváltáskor...
Melegen nagyobb gázadásnál se túl jellemző a füst, csak enyhén tűnik kormosnak.
Gondoltam itt elintéznek helyettem mindent, és szakszerűen megjavítják.
Ez a kb. 100 LE-s motor mintha kissé gyenge lenne hozzá, kegyetlen lomha.
Amikor felmelegszik üzemi hőmérsékletre hirtelen erőtlen lesz...
Azóta nem jelentkezett még egyszer a jelzés.
Sok Peugeot szalon van szerte az országban.
2000 felett kerregett megint a motor!
A süvítés valószínűleg a turbó hangja.
Mi lehet az oka, ha a lengéscsillapítók nem zajongnak?
Kiderült, hogy a jobb hátsó jeladóm megadta magát.