Elképzelhető, hogy egyszerűen csapágyasak lettek.
Nem lehet, hogy szálszakadásos lett?
A probléma akkor adódik, amikor folyamatosan kihasználják az adott javulást...
Az összes ilyen típusú motornak ezek a tulajdonságai?
Egy ilyen beavatkozás több százezer, esetleg a millió forintot is elérheti.
Talán az ékszíj csúszik, de akkor miért csak betekert kormánynál?
Elvileg nem tartózkodhat senki a szerviz területén...
A márkaszervizben úgyis kamuzni fognak, nem érdekük, hogy bevallják.
Rengeteg hiba okozhat hasonló jelenséget.
Ellenőrizni kéne a himbaperselyek kopását is.
A régebbi gyártású izzók valóban vesztenek a fényerejükből.
Mindent el lehet lopni, csak idő kérdése.
Csak langyos levegő jön.
A 135 LE ellenére egy 1.6-os bármilyen típusú autó megizzasztja.
A Renault gyári olaja az ELF.
Árat nem tudok mondani.
Eleinte nem tűnt fel...
Az ékszíjtárcsán lévő v-alakú bemarás pont egybeesik a blokkon található gyújtás alapértékkel is.
Gondolom a P-Box tuningszettjéről van szó.
Viszont ha nem számít a garancia, akkor rengeteg mindent lehet csinálni.
A vezeték átfúrása egy kicsit durva dolog.
Ha kell, hagyja ott nekik, hogy addig próbálják, míg nem jelentkezik náluk is.
Gondolom, itt is a szokásos VW-konszern váltó típushibáról van szó.
Egyik kedves olvasónk figyelmeztetett, hogy félreérthető a Xenonos kérdésre adott válaszom.
Most egy elveszett, autós műszaki problémák tekintetében meglehetősen szőke nő kéri a segítségét.