Akár 3000-es fordulaton is létrejön a maximális töltőnyomás...
Meg kell csináltatni rendesen!
Sajnos a tuning nem olcsó mulatság!
A javítás árát megsaccolni sem tudom.
Üzemanyaga benzin-gáz.
Az autó továbbra sem indul el zökkenőmentesen...
Elképzelhető, hogy valamelyik szivattyú ment tönkre...
A témában való tájékozatlanságom igencsak hatalmas.
Lehet, hogy egy motoröblítő adalék nem fog használni, de érdemes megpróbálni.
Szükséges-e betartani?
Természetesen így nem használjuk.
Mert nem jó, ha alapjáraton melegszik fel.
Talán végre sikerül a Volkswagen-csoportnak zöldágra vergődnie vele...
Vagy tönkre készül menni...
Észre lehet venni, mert nedves nyoma van a lehűlt hűtőn.
Ilyenkor a pedálra kell ütni picit, és a baj megszűnik...
A kanyarstabilitásával semmi probléma nincs...
Ha nem jelezne vissza, akkor is észrevennék a vizsgáztatók.
Én azt gondolom, hogy az injektor fejlettebb és jobb, de...
Megszüntethető, cserével.
A klímakompresszorát cserélné, de a feltöltőgázt már nem lehet kapni.
A bowdenezést átolajoztam, nem oldotta meg a gondot.
A menetközben felvillanó lámpa pillanatnyi hibát jelez.
Azt mondták, hogy a blokkban nyúlik a menet de én ezt nem hiszem.
Örülök, hogy egyre többet tudunk meg erről a sokunkat érdeklő témáról!