Itt valószínűleg kopás a hiba.
Több szerelő próbálta orvosolni a problémát, eddig sikertelenül.
Azt szeretném megtudni...
Erős sípoló hangot hallat, ami a fordulatszámmal változik...
Ha leállítom, akkor nem lehet se beinditani, se behúzni.
Elképzelhető, hogy a műszerfali visszajelző rossz?
Akkor is hallom, ha nem nyomom a gázt, csak üresben gurulok.
Nem érdemes vele foglalkozni, ha nem produkál hibát.
Az autó iszonyatosan elkezd rezegni, a kormány is ráz.
A kormány holtjátéka nem okozhatja, mivel az a megengedett mértéken bőven belül van...
Nem mondja meg, hogy mekkora volt a jobb lábam!
Most halkult, de még mindig nem tökéletes.
Csak egy újabb autószerelői trükkel állok szemben?
Erre elég sok jel utal, például a trutyis olaj.
Elképzelhető, hogy valami elszabadult benne...
A javításokat el lehet végeztetni bárkivel, akinek ez a szakmája.
Hiába 75 LE ez az autó is, mint a nyolcszelepes Astra, amit előtte hajtottam, ég és föld a kettő...
Mitől megy tönkre egy lambdaszonda?
Sajnos csak a fej cseréjével javítható.
Az elkopott fémet csak cserével lehet pótolni.
Harmadik-negyedik próbálkozásra beugrik.
Nem hiszem, hogy a turbó hibájáról lenne szó.
Cégautóként 398 ezer kilométert tud maga mögött.
A félrehúzás valamilyen futómű probléma, esetleg...
A motor jól indul hidegen, nem túl zajos, elég jól húz ahhoz képest hogy dízel.