Sajnos ezt meg kell szokni!
Macerás!
Ezek mind olyan zajok, amiket hallani kellene.
Házilag egyik művelet sem kivitelezhető.
Idő kell a pillangószelepet mozgató motor elfordulásához is.
2-3 mp-ig erős kopogás hallatszik a motortól.
Szervizállásban például nincs rugózás!
Hosszas nézelődés után kompressziót mértek, 3. hengerben igen alacsony érték.
Előfordulhat, hogy maga a blokk is vetemedik...
Szeretném megtudni, miket ellenőriznek, miket kell átnéznem...
Nagy fordulaton, a gázpedál tövig benyomásánál néha megtorpan...
Hidegben a 2-est egyáltalán nem veszi, bármekkora erővel is húzom a kart.
Az első fékezéseket óvatosan végezze!
Olvastam, hogy nem ez az első tuningolási lépcsőfok.
Diagnosztikai műszerrel lehet kitörölni a hibát.
Motor le/vissza esetén minden esetben elaludt a lámpa.
Ne hajszold túl.
Egyébként pöccre indul, pontos az alapjárat mind hidegen, mind melegen, és húz rendesen.
Utángyártottban biztos van olcsóbban.
Megelőzni csak apró dolgokkal lehet.
A problémámat a kuplungpedál lenyomásával hallható ropogó hang okozza.
Állítólag ettől hatásosabb az égés a hengerekben.
Létezik belőle 2 vezetékes, 3 és 4 vezetékes.
A költségeket nem tudom megtippelni.
Új gyertyák vannak benne, szikra is tökéletes, és az AC pumpa is működik.