Az ablaktörlőlapát alá beszorult egy kis kődarab, de sajnos ezt nem vettem észre...
Mit kéne rajta javítani vagy cserélni?
Néhány hete balra kanyarodáskor kopogó hangot hallatott...
A fékfolyadék pillanatok alatt elegyedik a vízzel, és így nem igazán rakódik le sehova.
Folyamatosan világít a légszák meghibásodást jelző LED a műszerfalon.
Sok más típusnál is hallható a hang, nem okoz meghibásodást, inkább idegesítő.
Hibátlan állapotát szeretném továbbra is megőrizni, ezért a legjobb olajakat szeretném használni.
A Skoda kereskedésben ajánlottak egy PBOX nevezetű rendszert...
Legtöbbször a kerék jeladók csatlakozója szokott eloxidálódni.
Vannak, akik alapból érzékenyek rá. A legnagyobb veszélye viszont a gombásodás.
Óra szerint 140e km. Erre azért mérget ne vegyél.
A motor első pár ezer kilométerében sokkal nagyobb a kopás, mint később.
A 16 szelepes hengerfej sem rossz megoldás, de önmagában nem ér annyit.
Gyújtótrafó!
A 150-160 km/h-s sebességet gond nélkül viszi, csak a gyorsulása romlott.
Olyan nincs, hogy néha mozog, néha nem.
Milyen fajta kenőzsírt kell használni ehhez az alkatrészhez?
Érdemes szétszedni, és egyszerűen kitapogatni a belső felületét.
Okozhatja a hibát a nyereg úszócsapjainak berágódása, kopása, megszorulása.
A szerviz széttárja a karját.
Önnek kell mérlegelnie.
Ezt nem minden esetben mutatja ki a centrírozás, csak a dinamikus.
A diesel azért gyorsul rosszabbul, mert alacsonyabban van a fordulatszám-határa.
A gyárban ezt behangolják egy optimális értékre...
A különböző olajok keverése nem javasolt.