Ezek önmagukban jelentős változást nem eredményeznek.
A teljesítmény a nyomaték, a fordulatszám és egy állandó szorzata.
Egy alapos tisztítás vagy átforrasztás megoldhatja a gondot.
Csúsznak, kopnak, növelik a fogyasztást.
A szivárgás újrakezdődött pár nap után.
Olyan, mintha az önindító beterhelne, és ezért nincs szikra.
Okozhat-e gondot, ha próbaképpen kikötöm a szondát?
Csak reccsenés kíséretében lehet 3. fokozatba váltani.
Ha teljesen sima úton haladok, egyáltalán nem jön elő.
Elképzelhető, hogy vastagabb hengerfejtömítést is igényel.
Szeretném megtudni, hogy autóm igényel-e szelephézag állítást?
Az adagoló nem emeli a befecskendezett mennyiséget, így nem elég a levegő-üzemanyag aránya.
Lehetőségeimhez képest szeretném neki a maximumot megadni.
Két problémára keresek megoldást.
Milyen pontra, milyen átmérővel tudnám tenni a csatlakozást?
Anno egy féltengelyes kocsinál éreztem hasonlót.
Nem remélhetem, hogy felmentsen közel 50 eFt értékű kiadásom alól...
Szinte hallani, ahogy a fékpofák elengednek.
A ráfordított költség 60 ezer Ft.
Az egyik hengerfej-rögzítő csavarom mellett szivárog az olaj.
Hallottam, hogy a klímával rendelkező autókban kétévente illik lecserélni a klíma hűtőközegét.
Egy kinyitott hengerfejjel sokkal nagyobbat lehetne húzni rajta...
Továbbra is a hengerfejhez nyúlást javaslom.
A fék elég gyenge, erősen kell nyomni...
A márkaszervizt gondoltuk, kikerülnénk, ha lehetséges.