Vezérlő elektronikákat is cseréltünk már, és semmi különbség, diagnosztikán szintén semmi.
Elképzelhető, hogy az ajtózárban levő érzékelő ment tönkre.
A hűtővíz nem melegszik 60 fok fölé, csak ritkán éri el a 90 fokot.
A gyűrűzés maximum ideiglenes megoldást jelenthet.
Abszolút vízszintes állásban balra kezd kitérni az autó.
Termosztátot cseréltünk, de a hiba lényegében még mindig megvan.
Amikor meghúzom a csapágyház csavarjait, megszorul a főtengely.
3 litert számoltak fel, literenként 4640 Ft egységáron.
Hidegen nagyon gáz, olyan 70-80 fok körül kezd elcsendesedni.
Meg kell tisztítani, akkor talán elmúlik.
Így autókáztam vele kb. 40-50 km-t.
Nem mindig csak a tömítés a hibás!
Ha nem zár, akkor egy szelephézag-állítás valószínűleg már nem segít rajta.
Ahány riasztós, annyiféleképpen kötik a riasztókat.
Érdemes próbálkozni az ismétlődő hibára hivatkozva.
Az első futómű 60 km/h körül elkezd szitálni...
Kormány most is remeg.
A motor járása közben csattog, de csak az egyik.
Egyesek szerint elállítottuk a vezérműszíjat egy foggal, mások szerint az adagolót kell perselyezni.
Hátramenet kapcsolásakor a váltó egyszerűen kiugrik a sebességből, amikor a kocsi elindulna.
Van lehetőség a klíma otthoni tisztítására?
Szükséges-e a futómű újbóli beállítása?
Elbírja-e a motorja?
Van R, van D, van N, van P, csak sebességet nem akar váltani!
A vezérműtengelyt speciális célszerszámmal kell rögzíteni...