Lehet, hogy valahol megsérült a kötél burkolata, szigetelése.
Van, hogy két motor között tényleg csak a turbó léte vagy nem léte a különbség.
Kicseréltem a gázolajszűrőt, légszűrőt, légtelenítettem az üzemanyagrendszert stb.
A műszerfalon égve marad egy led, amely egy autó, közepén szerelőkulccsal.
Hogy tudnám fokozatosan kiszűrni a hibákat, és legutoljára hagyni a motorgenerált?
Nem szeretnék venni téli és nyári garnitúrát is.
Kinyomott kuplunggal gurulva néha olyan búgó hangot ad.
Célszerű a gyár által előírt márkát használni.
Ismételten leállt, majd egy kis várakozás után ismét elindult.
Jelenleg kék van benne, de nem lehet már ilyet kapni, mindenhol csak rózsaszín van.
A bejáratás durván 5-7 ezer km.
A gázzal rendkívül környezetromboló olajpára is kerül ki a motorból.
A féktuskó nem lóg?
A generátor mindenféleképpen adott töltőáramot produkál.
Egy injektorvizsgálat javasolt!
Szintetikus, félszintetikus vagy az ásványi olaj jobb ebbe az autóba?
Ha máshol nincsen hab, akkor nem nagyon érdemes vele foglalkozni.
Szerintem nem dob annyit, hogy megérje a vesződséget.
Nem bírják igazán jól a gyűrődést.
Iszonyú nagy erõ szükséges a pedál kezeléséhez.
Nem vagyok biztos benne, hogy használ egyáltalán valamit.
Vezethet-e a lámpatest károsodásához?
Lehet, hogy egyszerűen csak vékonyabb olajat kell a váltóba tenni.
90-100 km/h-nál kész életveszély egy sávváltás vagy előzés, az autó kiszámíthatatlanul vándorol.
Szeretném magam megóvni a költséges szervizdíjaktól.