A kipufogóval óvatosan bánnék.
A motorral meg vagyok elégedve, de a fék katasztrofális.
Ha lassan is, de csöpög a hűtőfolyadék.
Hol jobbra, hol balra húz elég erőteljesen.
Ha tényleg jobb, lett, akkor csak a zaj miatt voltak benne.
A márkaszerviz valószínűleg semmit sem fog tenni...
Fokozott igénybevételnél a gyártó is ajánlja a sűrűbb periódust.
Valószínűleg a motor elkopott.
Már meg se merem kérdezni, hogy esetleg házilag lehet-e javítani?
Valószínűleg a perselyek mentek szét benne.
Hány km után esedékes?
Állandóan kattog valami a rendszerben.
A gyártók állítása alapján nem kell.
Valószínűleg egy sima váltó lesz a megoldás.
Van egy 97-es Daewoo Nexiám, amivel az alábbi problémák vannak: -melegen a motor fehéren füstől
-az olaj szintje a nívópálcán 1 cm-rel a max felett van. Fél éve volt olajcsere, akkor csak a max jelig volt, de nem látszik az olajon hogy vizes lenne.
Mi lehet a gond?
üdv:
Zoltán
Nagyon úgy tűnik, hogy hengerfejes az autó.
Érdekes, hogy nem változik meg az olaj, mert a vízzel keveredve szürkés, sűrű emulziót képez. Ellenőrizni kéne, nincs-e a hűtőrendszerben túlnyomás. Illetve nem bugyborékol-e a kiegyenlítő tartálynál.
Ficzere Miklós
Hogyan orvosolható ez?
Ha ezután sem javul meg...
Szerintem tedd vissza a gyári dobot!
Meg kell próbálni másik szervizben, aztán vezérképviselet...
Fontos, hogy ilyenkor a feszítőgörgőt, vezetőgörgőt és a vízpumpát is célszerű cserélni!
Érdemes megnézetni, és a garanciális dolgokat is lebeszélni.
Nincsen hozzá magyar nyelvű.
Elgondolkodtató, hogy megéri-e?
Milyen szerepe van ennek a gyűrűnek?
A felújításban én nem bízom.