Pár száz méter után vettem észre
A max. fölött egy centivel van
A bontóban jóval olcsóbb
A leírás szerint 60 ezrenként kell
Bizonyos fordulatszámokon is rángat
Mit érdemes cserélni?
Újraindítás után megy
Erőtlen a 2,2-es Omega DTI
Elbírná a megnövekedett nyomatékot?
Hogyan lehet halkítani?
Másféllel több, mint a gyári adat
Alig látok már vele
A neten se találtam erről semmit
Otthon vagy autófényezőnél?
Mit csinál, hogyan működik?
Az 1,6-os gyenge, az 1,9-es dízel drága
Okozhatja páralecsapódás?
Megéri a 100 ezer forintot?
Azóta harmatgyenge
Mi a járható út?
LPG-vel megejthető?
90 ezret futott. Megéri a drágább?
Te csináltatnál?
Szerintem nem éghet meg
Való egyáltalán dízelhez?