Totalcar Vakbarát Hírportál

Autótolvajból népi hős – a Belgrádi Fantom története

szeptember 4., 08:47 Módosítva: 2022.09.08 06:17
247
2 hozzászólás

A hetvenes évek végének Jugoszláviájában járunk. A legóvatosabban fogalmazva sem volt akkoriban az utcakép szerves része arrafelé a Porsche. A hazájában legendás teniszező, Ivko Plecsevics azonban egy berlini teniszversenyen nyert egy 911 Targát. Noha a pontos évjárat és a kivitel ma már aligha visszafejthető, az biztos, hogy akkoriban a leggyengébb változatban is 150 lóerőt tudott a hathengeres bokszer. Teljesen más világ volt, mint mondjuk egy Zastava 1100.

2 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Frissen vett JDM Imprezával lábon haza?!

szeptember 1., 18:10 Módosítva: 2022.09.05 06:07
0
0 hozzászólás

Nagy álmom venni valami belpiacos bolondságot Japánban, és hazaautózni vele. Soarer hardtop kupét, vagy valami vagány kei cart? Még nem tudom, csak azt, hogy a szigetországhoz legközelebbi kikötő Vlagyivosztok, onnan mindössze 11 ezer kilométer Gödöllő. Ezúttal viszont kisebb fába vágtuk a fejszénket Roland barátommal, mert a kizárólag Japánban árult, 1995-ös Subaru Impreza WRX Type-RA STI version II az út nagy részét megtette már hajón. Ezt a versenyautó alapnak szánt, de amúgy full gyári GC8-at először Angliába importálták, onnan vette meg egy lengyel srác, aki ralival és hegyi versenyekkel múlatja hétvégéit. Valami kivételes szerencse folytán mégis megmaradt utcainak végig, csak annyi, hogy igényesen balkormányosra alakították. Rolandnak meg pont ilyen kellett, szóval egy szép novemberi hajnalon elindultunk Lengyelországba... a többi, ahogy mondják, történelem.

Szólj hozzá!

A farmotoros Tesla esete Ázsiában

augusztus 30., 11:24 Módosítva: 2022.09.05 06:07
46
0 hozzászólás

Az autós utazások kirívó példáját valósítja meg két elszánt utazó, és a túra harmadik résztvevője, egy Tesla, amelynek a csomagtartójában egy dízel terepjárómotor van. Miért is indultak ilyen fura összeállításban Törökország túloldalára, a szír határ mellé? 

Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még

Kívül kicsi, belül nagy

augusztus 28., 13:31 Módosítva: 2022.09.09 06:10
67
1 hozzászólás

Ív Béla, a zöld béka - Suzuki Wagon R+

Megy szépen, eszik rendesen (télen persze többet, de inkább ilyenkor nem is számolgatom, hogy ne idegeskedjek) Elsősorban városi használatra vettük, beparkolok mindenhová.

...

Kinőttük. Azért még megy, ebben az évben volt néhány meglepő 6.5 alatti fogyasztásom, de már alapjában véve másra vágyom. Azt azért jó olvasni, hogy jó pontokat kap mindenkitől. Megalázó volt, ahogy a Splash-hez hasonlítgatták szegénykét - szerintem a Splash térélménye nem győzi meg a WagonR fanokat.

...

2017. - egy autó vége -

Tavasszal ette az olajat, igen, de először a váltó romlott el, ahol piszkálták - nos az a szerviz már nem létezik, kár lenne szót pazarolni rá, szerintem nem jól piszkálták - tönkrement, megálltunk a Népligetnél, váltócsere lett belőle.

Stump Bandi és a Wagyonőr

1 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Megvettem a gyerekkori álomautómat

augusztus 28., 06:05 Módosítva: 2022.09.02 06:14
1738
8 hozzászólás
Kezdem a ténnyel, hogy aztán legyen mire mentegetőzni: vettem egy BMW E30-at. Egy piros, kislámpás 318i-t. Nem volt túl olcsó, nem hibátlan, nincs is túl jól felszerelve, az én lelkemben mégis megpendített valamit, és bár szükségem nem volt autóra, de járművek vásárlásakor nagy gyakorlatom van az összes észérv félrerakásában, ezt is lehoztam rutinból. Meghirdették, elmentem megnézni, egy éjszakát gondolkodtam rajta, másnap elhoztam.

Nagyon szimpatikus volt az autóban, hogy nem méltóságától megfosztva, német vagy osztrák kivonópapírral, teljes ismeretlenséggel árulták egy kert végében, hanem ősmagyar, összesen két korábbi tulajdonossal rendelkező, teljes életére végigkövethető autó, amihez ha nekem nem is, de az országomnak biztosan van egy elég mély kötődése, és név szerint tudom, kik voltak elődeim a birtoklásban. 1985-ben két betűs, négy számos rendszámtáblával, szürke forgalmival került a magyar utakra, azokban a rendszerváltás előtti időkben, amikről én 1995-ös születésűként csak hallhattam és olvashattam, de valamiért mégis egy érthetetlen szekunder nosztalgiát indít meg bennem.

8 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Szélcsatorna és repülők, sok vodkával

augusztus 27., 06:36 Módosítva: 2022.09.02 06:14
182
10 hozzászólás
A Tibi bácsi meséi sorozatnak ez az utolsó epizódja, de utoljára, még egyszer beletúrtam az agysejtjeim legmélyebb rétegeibe. A történet nagyon régi, egyetemista voltam, vagyis még meg sem kezdtem újságírói pályafutásomat, sőt nem is autókról szól, legfeljebb egyről, de azt is ellopták. Ahogy a sorozatnak, úgy részemről az újságírósdinak is vége, de még tartoztam ezzel a fejezettel Assurnak. Egyszer ugyanis bevittem a szerkesztőségbe ennek a posztnak a fotóit, leesett az álla, és megígértette velem, hogy megírom. Hát tessék.

1993-at írunk, két éve esett szét a Szovjetunió. Egy csöppet sem volt vicces a helyzet akkoriban, és a hidegháború alatt taccsra tett ex-szovjet gazdaság térden lőve várta 1991-ben, hogy szuperszonikus zuhanórepülésben vegye célba a bányászbéka seggét. És sikerült elérni, sőt még talán túl is teljesítették a tervet.

10 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Jaguárt vettem...hülye vagyok?

augusztus 25., 20:57 Módosítva: 2022.08.30 06:12
665
11 hozzászólás

Amikor májusban megvettem a Jaguart, mindenki biztatott és gratulált, hogy milyen remek autó. Csak én voltam teljesen beszarva, hogy mekkora ökörség volt, ugrás a sötétbe. Már a vétel előtt tudtam, hogy vannak bajai, de vajon mik, és mennyire drágák? Elsőre rögtön rám ijesztett a taknyos gyertyapipákkal, azóta viszont sok pozitív élményt begyűjtöttem. Például arról, hogy mennyire igyekeztek felhasználóbarát kocsit építeni azok a régi angol mérnökök! De ettől még tény: akad megoldani való a kocsiban. Úgyhogy logikusnak tűnik az 1994-es XJ6 3.2S bemutatásával, és a problémái felmérésével indítani az új videó csatornámat! Szóval: most premier, innentől pedig jövök hetente, tessék feliratkozni!

11 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

V8, kabrió és stílusos!

augusztus 14., 15:46 Módosítva: 2022.08.18 06:09
0
9 hozzászólás

Bobby Merci - Mercedes-Benz SL

Imádom a régi autókat. Végre úgy adódott , hogy megvalósíthattam egy álmomat. Régi legyen, V8 , cabrió és stílusos , -ezek voltak az elképzeléseim. Valamint, hogy használható legyen , nem mutogatni való műkincs. Ahogy szokott lenni, szinte véletlenül találtam rá, először nem is ezt néztem ki, stb. amikor feltűnt a Hahun és pont arra jártam , tőlem 240 km-re, gondoltam megnézem. Egy hagyatékból származott , 10 éve jött Kaliforniából , 75.000 mérfölddel, jó állapotban. V8 , 4500 cm3 , 190 LE . Plusz hard top tető, légkondi, tempomat, központi pneumatikus zár 1978-ban ! Sztereo Becker rádiósmagnó, motoros antenna. Az előző tulaj behozatta konténerben , felújította pár év alatt, OT rendszámot kapott és ekkor elhunyt szegény...Nem ismertem , de nagyon sajnálom, ez szemétség volt a sorstól. 

Csik írása az SL-ről

9 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

A hibátlan használt autó nyűgjei, és isofix utólag

augusztus 14., 12:57 Módosítva: 2022.08.19 06:07
0
12 hozzászólás

Eredetileg úgy ültem neki ennek a posztnak, hogy csak egy rövid isofix-beszerelési villámbeszámoló lesz, aztán rájöttem, hogy amióta megvettem a Volvót, csak egyszer írtam róla, azt is főleg a vásárlásról. Pedig voltak azért történések, még ha túlzás is lenne azt állítani, hogy csontvázak estek ki a szekrényből. Összességében ugye bátor impulzusvásárlás volt, szakértő átnézés nélkül, de mégis csak ismerős ismerősétől, Perkó Rudi barátjától, aki nemcsak gondos gazda volt, de lekövethető előélettel is szolgált.

12 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Rozsda már nincs, de baj attól még akad

augusztus 13., 12:41 Módosítva: 2022.08.16 06:10
0
9 hozzászólás

Legutóbb közelharcban megvédtem a kedvenc foskeverőmet a természettel szemben, rángattuk ide és oda egymás közt, de végül nem adtam oda a rozsdának. Így, hogy a nyakamon maradt, nem ártott megújítani a műszakiját. Lassan új lesz teljesen ez az autó, úgyhogy további előny lesz majd a remélhetőleg távoli jövőben történő eladásnál, hogy áprilisban volt a vizsga. Semmiféle kovidműszakiról nincs hát szó, inkább Kovi kellene ide, annyi volt végül a szopó. Elnézést.

9 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

A Pokol Szekere és a Fehér Villám – autók a Grease-ből

augusztus 9., 16:45 Módosítva: 2022.08.12 13:02
0
5 hozzászólás

Tegnap éjszaka szaladt végig az interneten a hír, hogy 73 éves korában elhunyt Olivia Newton-John. Énekesnőként és színészként is jól ismerhettük, az igazi áttörést 1978-ban hozta meg neki Sandy szerepe a Grease-ben, másképpen a Pomádéban, John Travolta oldalán. Travolta maga is megindító sorokkal búcsúzott tőle, mi pedig a filmeken és a zenéken keresztül fogunk rá mindig emlékezni.

5 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Heti merítés

augusztus 7., 16:06 Módosítva: 2022.08.12 13:02
0
11 hozzászólás

Gonoszképű szürkeség, de penge - Mitsubishi Lancer

72 évesen és 54 éves jogosítvánnyal milyen kocsit vegyen az ember ? Az utolsó új autómat már megvettem (Outlander PHEV), de kellett még egy olcsóbb, megbízható járgány is.

Sok fejtörés és nézegetés után (a használt autó árak is jelentős emelkedésbe kezdtek és hol a vége?) esett a választásom a 10 éves 80000 km-t (garantált, nem kamu) futott autóra.

A legendás (című ;) ) Ralliart

11 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Nekem ez a ronda, szürke Audi lett a tökéletes autó

augusztus 7., 16:06 Módosítva: 2022.08.12 06:10
0
6 hozzászólás
Nem is tudom, hogy vehettem-e volna ennél üldözöttebb autót budapesti lakosként: nagy, vonóhorgos, dízel, ráadásul nemcsak koromrészecskékkel, de vizuálisan is szennyezi a környezetet. 15 ezer kilométer távlatából azonban mégis azt mondom, soha nem volt még ennyire jó autóm.

Sokszínű flotta áll a hátam mögött, mivel a komoly kötődés fogalmát nem az autóimmal képzelem el, a bakancslistám végtelen hosszúságú, és 1995-ös születésűként érzem azt is, hogy kicsit késői gyerek vagyok én a benzinvérhez, az autózás naplementéjét kiélvezni pedig egyre kevesebb időm van. Családom révén az Alfa Romeo világában szocializálódtam, az első autóm is egy 146-os volt, aztán később igyekeztem sok mindent kipróbálni, BMW-vonalon többszörös E36 és E46 tulajdonos voltam, de megvoltak olyan sarokpontok is, mint a Lexus IS200, a Saab 9-3 NG, általános élményautónak pedig szinte mindig Mazda MX-5-öt tartottam, abból is megfordult nálam pár, sőt még egy Mitsubishi Coltból épített versenyautó is sok boldog órát okozott nekem. Ezek után azt mondani, hogy egy szürke, semmilyen Audi A4 a tökéletes autó? Én sem teljesen értem magam.

6 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

2+1 versenyautó, ami megalapozta az autóbuzériámat

augusztus 1., 12:58 Módosítva: 2022.08.10 06:09
0
5 hozzászólás
Mindenkinek van legalább egy sztorija, ami arról szól, hogy miként lett belőle menthetetlen, súlyos autórajongó egy egész életre. Általában ezek konkrétan felidézhető pillanatok, amik tizensok év után is élénken élnek bennünk, és sok év távlatából is lankadatlanul lapátolják a szenet az autóbuzéria gőzmozdonyának a kazánjába. Legtöbbünkben már egészen pici gyerekként elkezdett sarjadni a rajongás az autók iránt, amihez nem gyerekkorunk utcai autói adták a táptalajt, hanem jó eséllyel különböző versenyautók. A színes és harsány gépek tulajdonképpen kapudrogként működnek, hiszen pillanatok alatt csinálnak egy pár éves gyerekből is csillogó szemű benzinvérűt, ha erre kicsit is fogékony. Ez itt az én szubjektív listám azokról a versenyautókról, amik valamilyen formában hatással voltak az életemre.

Land Rover Defender – Camel Trophy

Az első miatt kapásból lehet is sziszegni, hiszen nem is igazi versenyautóról van szó, mégis ezzel kell kezdenem. A Camel Trophy és a Land Rover Defender volt az első autókkal kapcsolatos élményem, amit fel tudok idézni. Azt hiszem, talán még kétéves se voltam, amikor édesanyámmal néztük a tévében, ahogy a sárga Defenderek és Discoveryk átszelik Észak-Amerikát. Csillogó szemű tökmagként lenyűgöző volt látni, ahogy ezek a boltban kapható(nak tűnő) terepjárók irreális akadályokat küzdenek le, miközben olyan helyeken járnak velük, amik már autók nélkül is lélegzetelállítóak.

5 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Heti merítés

július 31., 16:04 Módosítva: 2022.08.13 12:50
0
1 hozzászólás

Megbízható kiskocsi - Honda Civic

Első autónak vettem, egy autókereskedőtől, sokkal inkább Neppertől, emiatt voltak kétségeim, de a kocsi rácáfolt. Megszerezte a bizalmat. Városban tökéletes, könnyű volt vele parkolni, dinamikusan lehetett vele haladni. Napi használatban volt, mindig célba értem vele. 

1 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

38 ezer kilométer egy 18 éves használt autóban? Létezik ilyen!

július 31., 06:38 Módosítva: 2022.08.05 06:08
0
12 hozzászólás

Nagypapámmal mindig nagyon szoros kapcsolatom volt, suli után majdnem minden nap náluk lógtam, és rengeteget jártunk együtt a telekre vagy a garázsba. A lakótelepi garázssor egy külön kis világ volt a kilencvenes években, persze ma is van még ott élet, de egészen más, sokkal nyüzsgőbb volt akkoriban. Mivel sarki garázs volt az övé – sőt, még most is megvan neki –, ott mindig megállt valaki pár jó szóra. Én pedig hol a Kispolszki alkatrészek elpucolásában segítettem, hol a Komár mopedet csodáltam, hol a cseh kettőt néztem a valakitől működésképtelenül átvett, majd életre keltett Videoton tévén.

12 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Heti merítés

július 17., 17:19 Módosítva: 2022.07.20 11:32
0
6 hozzászólás

Nem olcsó, de megéri! - Mercedes Benz E osztály (W211)

Közel 20.000km tettem meg az autóval. Nos nem a legalja vétel volt de így is rá ment több mint 500.000ft. Autózni nagyon jó, kényelmes dinamikus bár lehetne 200ló fölött is. Mercedes 16 éves így is drága igaz csak gyári alkatrészeket tettem bele direkt. Szeretném teljesen rendben tenni, hogy minél több ideig használhassam. Nos ez részben sikerült. Bosszantó dolog volt az olaj szint emelkedése 7.4l felmentünk közel 9literhez 6ezer km alatt ezután már 1000km-ként ment bele fél liter. Dpf rendben. Akkor a nagynyomású lesz! Olaj csere előtt levettem, hát igen szó szerint ketté vált, 3 csavar kivolt tökig lazulva tömítéseknek annyi. 3.000ft volt a gyári gumi gyűrű. 

Milyen volt az összkerekes E-osztály?

6 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Az új rendszámok tele vannak trükkökkel!

július 8., 16:20 Módosítva: 2022.07.13 10:25
2496
17 hozzászólás

Átvettük az első új rendszámunkat, rögtön egy pár zöld hátterű plakettet (a havi átlaghőmérséklet azonnal süllyedt két tizedet, a csapadékátlag két millimétert emelkedett, ráadásul, amikor felkerült az autóra, a vállamon megjelent egy apró Greta Thunberg és hárfán az Örömódát pengette halkan a fülembe). Még az okmányirodában kiszúrtam, hogy plusz biztonsági elemek kerültek az új rendszámtáblákra.

17 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Mennyire ismered ezeket az autós dalszövegeket?

július 5., 14:09 Módosítva: 2022.07.08 06:12
87
5 hozzászólás
Most kiderül, mennyire behatóan ismered a magyar dalszövegeket, amikben előfordulnak itt-ott mindenféle autós ügyek. Minél több pontod van, annál több semmire nem jó információ a fejedben - légy erre nagyon büszke!

Most kiderül, mennyire behatóan ismered a magyar dalszövegeket, amikben előfordulnak itt-ott mindenféle autós ügyek. Minél több pontod van, annál több semmire nem jó információ a fejedben - légy erre nagyon büszke!

Sajnos nem sikerült :(
Kérjük próbálja meg újra.
Indulhat a kvíz »
5 hozzászólás

Lerobbantál? Nem baj, már van lámpád!

július 4., 13:45 Módosítva: 2022.07.08 06:12
21
0 hozzászólás

A Totalcar döntőbizottságát befalaztuk, és addig nem jöhettek ki az ablaktalan tárgyalóból, amíg fel nem szállt a fehér füst. Ez némi motivációt adott a döntőbizottságnak ahhoz, hogy az Osram-hiéna pályaművei közül kiválasszák a győztest, aki ezek után sokkal nyugodtabban robbanhat le éjjel is akárhol, mivel a nyereménye egy Osram LEDGuardianROAD FLARE Signal V16 figyelmeztető lámpa!

Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még

Hálátlan szerető? Nem is

július 3., 16:26 Módosítva: 2022.07.07 06:13
57
2 hozzászólás

Te vagy az a híres Egyterű! - nehéz kezdet - Volkswagen Caddy

Harmadik gyermekünk megszületése után úgy döntöttünk, hogy nehéz szívvel ugyan, de meg kell válljunk szeretett, megbízható Audi A6 1,9 TDi-től. 22 éves korában is kiválló műszaki állapotnak örvendett, nem úgy mint a 3000 km-es egyterű...de erről majd később.

...

 Januárban megrendeltük, az ígéret szerint áprilisban jön, de még az is lehet, hogy márciusban. Már akkor mondtam a kereskedőnek, hogy csak óvatosan az ígéretekkel, mert már akkor begyűrűzött a chiphiány. Igazam lett! Túlzottan sokszor nem is zaklattam őket, a 10 hónap alatt talán 3-szor. A válaszok ismertek...chiphiány, keresztbe fordult hajó a Panama csatornán, vírusok a testben. Februári telefonhívásom agyérörcs közeli állapotba hozta mimóza lelkemet. "Az autó 1 hónapja itt van...csak nem gondoltuk, hogy sürgős!" És egyébként is az autó mostani ára sokkal több mint mikor megrendeltük. Jaaaa, értem, tehát talán még meg is kéne köszönnöm, hogy 10 hónapot várhattam rá, mint a letűnt kor gyermeke az első Trabikára!

Caddy a Totalcaron

2 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Tíz év, tíz pillanat, amit mindig magammal viszek

július 3., 14:08 Módosítva: 2022.07.20 15:33
132
0 hozzászólás

Ha valaki esetleg már most reménykedne: nem, ez nem egy búcsúposzt. Hanem számvetés azokról az élményekről, amit magammal viszek innen, akármit hoz a jövő. Az apropója egyszerű: kereken tíz éve léptem be először a Totalcar szerkesztőségének ajtaján, akkor még a Flórián téren. Zirig Árpi volt a közvetítő, akivel egri főiskolás ózdi srácként cseteltem, nem lenne-e gyakornoki hely. Lett, ráadásul Dani barátom intézett nekem arra az egy hónapra szobát is, így 2012. július 2-án baromi félénken, izzadó tenyérrel bementem az irodaházba.

Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még

Ilyen volt a Red Bull Röpnap

július 1., 18:04 Módosítva: 2022.07.06 06:09
0
1 hozzászólás

A repülőgép építésről semmit sem tudtunk, tehát minden adott volt, hogy nagy reményekkel vágjunk bele a dologba, a cél természetesen csak a világcsúcs lehetett. Az nem zavart, hogy a világcsúcsot repülőmérnökök tartják, ők túl sokat tudnak, tehát túlgondolják. Na, ez a veszély bennünket nem fenyegetett. Így az esemény után, némi tapasztalattal felvértezve, annyit elárulhatok, hogy nem annyira egyszerű repülőt építeni.

1 hozzászólás

Ez az autó egy kavicsfelverődés egy normál méretű autó szélvédőjén

június 26., 14:39 Módosítva: 2022.07.01 11:06
0
7 hozzászólás

364 LE és 546 Nm… ami a kutyának sem kell! - Infiniti Q50

Külsőre nem hivalkodó, majdhogynem észrevétlen (majdnem azt a címet adtam az írásnak, hogy „radar alatt”, de az kissé félreérthető lett volna ;-)). Számomra azonban rendkívül fontos, hogy nem társul hozzá semmiféle negatív felhang, mint egyes kategóriatársához

...

Sajnos a Gablininek nagyon nem sikerült felnőnie a szervizfeladatok elvárható minőségű ellátásához és az is vitathatatlan, hogy számos részlet tekintetében tényleg hagy némi kívánnivalót maga után… ezért elképzelhető, hogy ez az oka annak, hogy a kutyának sem kell(ett).

…de én meg nem vagyok kutya! És úgy éreztem, hogy életemben még utoljára mindenképp ki kell próbálnom egy V6-os, szívó, benzines motorral szerelt járgányt, mielőtt teljesen eltűnnek a süllyesztőben. Szóval, ha engem kérdezel, akkor EZ eddig MEGÉRTE!

Csikós és a Q50

7 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Nem ezt az autót keresed: kalandok az ex-taxikkal

június 26., 13:31 Módosítva: 2022.07.06 06:09
338
14 hozzászólás
Egyre szűkül a használtautó-kínálat Magyarországon. A cikk megírásakor 63 880 személyautót hirdettek a legnagyobb portálon. Németországban is hasonló helyzet, csak ott mások a nagyságrendek. Ha máshol nem, a Becsületesnepper beszerző körútjain láthatjuk, hogy mennyire elkeserítő állapotok uralkodnak – üresek a placcok. Ez néhány kereskedőt arra sarkall, hogy olyan autókat is megvegyen, amelyek nem a használtautózás csúcsát jelentik. Egyszerűbben fogalmazva lefosott kilométerkövek – csak, hogy klasszikust idézzek.

A korábban megénekelt törött és összelegózott romok után beszéljünk egy kicsit a német ex-taxikról. Vagy osztrák, francia, egykutya mind. Abban megegyeznek, hogy elenyészően kevés vállalkozás kínálja őket valódi futásteljesítménnyel és a taximúlttal. Egyre gyakrabban futok bele ezekbe az autókba. Amúgy ezt nem úgy kell elképzelni, hogy a kereskedő direkt megveszi a vállalhatatlan autót, egyszerűen a kínálat aljából válogat. Ki a töröttet, ki a taxit. Mások pedig ezeknek a kombinációját. Az olcsó autók pedig kinn is szarok. Bele is futottam egy ilyenbe, de előtte bemelegítésnek van egy régebbi történetem.

14 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Rovatok