Legköltséghatékonyabb választás egy közepes árkategóriás abroncs.
Nincs annál veszélyesebb úrvezető esetén, mint amikor az autó fara váratlanul előzni kezdi az elejét...
Ha a jelenség fennáll, be kell vizsgáltatni a gumikat!
A kölünbség a komfortban van.
Moszkvics 412-esre lehet kapni ráillő 15 collos acélfelnit?
Nagy valószínűséggel az abroncsszerkezet átlapolási helyei.
A legjobb megoldás az új gumi.
Biztos, hogy nem 175/75 R13 méretű gumi van most az autódon!
Valamelyik folyamatosan fejlesztő prémiummárkát ajánlom.
Minél szélesebb és peresebb egy abroncs, annál jobban terheli a futóművet.
Két kerékőr egyidejű alkalmazását teljesen fölöslegesnek tartom.
A kormányzás nehezebb lesz, és a végsebességet is lejjebb viszi egy szélesebb abroncs.
Ne tévessze meg az a tény, hogy minden terepjáró méretű abroncs M+S jelzéssel kerül forgalomba!
Egy baleset folytán eltörtem a két első felnit, megérett a felnivásárlás.
Ez a mintázat nyári viszonyokra készült.
Szóba jöhet az is, hogy a Nokian kerüljön hátra, elöl pedig legyen a gyári gumiméret,
Törekvésem továbbra is, hogy csak megfelelő váltóméreteket használjunk a méretváltásoknál.
Augusztusban Nyugat-Európában szabálytalanság-e téli gumikkal közlekedni?
Kérem, adja meg a megfelelő méreteket...
Szeretnék venni mellé még egyet...
2,1 körül vannak, de kívülről úgy tűnik, mintha kissé laposak lennének.
Megoldható ez vagy ön szerint pöfögjön tovább vasfelnikkel?
Michelin vagy GoodYear?
Hány százalékkal módosítja a kilométeróra által jelzett adatokat?
A gyári méret 195/ 60 R15.