A ritkább küllők közé könnyedén berakódik a hó, ami a kerekek rázásához vezet.
Az ET az úgynevezett besajtolási mélység.
A könnyűfémfelnik hidegben ridegebbé válnak, mint az acélfelni...
Milyen méretű és lyukosztású alufelnit ajánl erre a gépkocsira?
Hasonló árban mit tudna ajánlani?
Általánosságban a 6 évet szokták megjelölni a gumigyártók...
Különös tekintettel a nagyobb hóban történő kapaszkodásra...
Kis gördülési ellenállású abroncs pl. a Pirelli P6 is.
Javaslom, hogy az aktuális ajánlatokról az interneten tájékozódjon.
A gyári ET-n ne változtasson, ha javasolhatom!
Fektessen hangsúlyt a megfelelő körosztóra és az ET-számra is!
A márkaszerviz szerint az R15-ös felni nem forog el az első féktárcsák mérete miatt.
Télen a téli, nyáron pedig a nyári gumi jelenti a legnagyobb biztonságot!
Arra kell figyelni, hogy a gyári kerékátmérőt - kis tűréssel - megtartsuk.
Egy peresebb abronccsal szerintem már nagyon közel lenne az autó orra az aszfalthoz...
Nem véletlen a gyári ajánlás sem...
Lehetőségem lenne négy Ford Escort felnit beszerezni...
Azt javaslom, hogy vigye, vagy cserélje vissza ezeket a gumikat!
A futómű geometria miatt csak bizonyos szűk határok között változtatni.
A legjobb ár-érték viszonyt valószínűleg a másodmárkákban találja meg.
Nem a terhelhetőség a probléma.
A 4 téli gumi természetesen a legjobb!
A gumiméretek azonban nem azonosak
Ha igen, melyik pár kerülhet előre és melyik hátulra?
Figyelmen kívül hagyta az ET-értékeket, amelyek a két autónál jelentősen eltérnek.