A Nissan Qashqai harmadik generációja életciklusa közepénél jár, időszerű volt egy kis frissítés. Nem is aprózta el a dolgot a gyártó: az új, javított kiadás markánsabb orr részt és jelentősen fejlettebb infotainment rendszert kapott.
A Cybertruck túlzás nélkül a legmegosztóbb jármű a világ útjain. A szokatlan kinézetű platóssal saját bevallása szerint is hatalmasat vállalt a Tesla, az autós közösség kárörvendőbb fele pedig azóta is minden információmorzsára ugrik, ha az autó hibáiról van szó. Most ők örülhetnek.
Ha nem tudod legyőzni az ellenfeled, szövetkezz vele. Valami ilyesmi lehetett a gondolat az Uber magyarországi visszatérése mögött. Azok után, hogy a globális szinten is rendkívül népszerű szolgáltatást a taxisok egyszer már elzavarták hazánkból, az amerikai székhelyű vállalat most a Főtaxival szövetkezve térne vissza. Ennek részleteiről itt írtunk.
Rövid kedvcsináló videót mutatott a Citroën a hamarosan bemutatásra kerülő C3 és ë-C3 Aircrossról. Nemcsak az a különlegessége, hogy kicsit terepjárósabb jellemvonásai lesznek, mint a nemrég bemutatott C3-nak, de ha lehet hinni a pletykáknak, akkor 7 üléses kivitele is lesz majd.
Nemrég jelent meg a legújabb Mustang, nem sokkal rá a legdurvább gyári kivitelét, a GTD-t is bejelentették. Nem, ez nem a Volkswagen Golf sportos dízel változata, hanem egy kőkemény versenytechnikára építkező Mustang irgalmatlan erővel.
Úgy néz ki hamarosan vége az istenien üvöltő V8-as és V6-os motoroknak a Maserati háza táján és ők is az elektromos autókat választják. Eddig a pontig még van egy kis idő, de a márka konzervatív rajongói véssék eszükbe a kijelölt dátumot: 2028.
A modern autók önvezető rendszerei folyamatosan fejlődnek, és egyre több szituációt képesek megfelelően kezelni. Nem mindenhol nézik azonban ezt jó szemmel.
Lassan a tradicionális sportautógyártókat is eléri az elektromos autózás, ennek megfelelően a Maserati sem akart lemaradni. Emeltek is egy nagyot a téten és bemutatták a GranCabrio Folgore nevű modellt, mely legalább olyan erős, mint amilyen elegáns.
Repül az idő. Idén 30 éves a Koenigsegg, a gyártó pedig egy több epizódos visszatekintéssel szeretné megünnepelni mindezt. Meg is jelent a közösségi médiában ennek első része, melyben egy különleges és érdekes részletre derült fény a márka múltjáról.
A G87-es BMW M2 a megosztóbb modellek közé tartozik, amit egyrészről a megjelenése, másrészről a súlya miatt érdemelt ki. Viszont 460 lóerejére és 550 Nm nyomatékára sok panasz nem érkezett. Egy viszont a Manharthoz biztosan érkezett, így alaposan kigyúrták az M2-t.
Egyre több gyártót foglalkoztat az a kérdés, hogy hidrogénnel megmenthető-e a belsőégésű motor. Ebben komoly szerepe lehet majd a Renault csoportba tartozó Alpine-nak, ugyanis hamarosan hipersportautót mutatnak ezzel a technológiával.
"Úgyis lassú a forgalom, bármi történik, meg tudok állni..." Valami ilyesmi gondolat lehetett a tömött M1-es autópályán közlekedők fejében még márciusban – kezdi a beszámolót az MKIF Zrt. Facebook oldala. A mellékelt videón az M1-es autópálya egy szakasza látszik, ahol figyelmetlenségből alakult ki tömeges koccanás.
Mélyen a zsebébe nyúl a Kia, hogy segítse villanyautói eladását.
Elon Musk többször elejtett már utalásokat azzal kapcsolatban, hogy az új Tesla Roadster rakétatechnológia segítségével játszaná ki a fizika törvényeit. Amint kiderült, ugyanez az ötlet a világ egy másik pontján, Olaszországban is felmerült.
Bár a Chery neve kevés európai fülnek cseng ismerősen, a 27 éve alapított kínai gyártó nagyon komoly piaci szereplő Ázsiában. Csak 2023-ban közel 1,9 millió autót adtak el, amely a harmadik legjobb eredmény a kínai gyártók között.
Ritkán mutat be új modellt az Alfa Romeo, cserébe akkor nagy szokott lenni a visszhang, különösen igaz ez első villanyautójukra, az április 10-én bemutatott Milanóra, ami mostantól nem is Milano, hanem Junior. A Stellantis E-CMP platformjára épülő crossover ugyanis nem Olaszországban, hanem Lengyelországban készül, egy olasz kormánytisztviselő szerint pedig illegális Milano nevet adni egy olyan terméknek, ami nem belföldön készül. Adolfo Urso gazdaságfejlesztési miniszter szerint ez megtéveszti a vásárlókat.
A Bugatti 4 éve dolgozik keményen brutális, kizárólag versenypályán használható sportautóján, a Bolide-on. A 2020-as bejelentés óta a gyártó versenypályák sokaságán finomította a modellt, nemrég pedig hivatalosan is késznek nyilvánította a prototípust.
A pénteki 3 forintos csökkenés után szerdán jön a 2 forintos emelkedés.
Megjött a rendőrségi mérleg Vas vármegyéből.
Mivel a nyugati autógyártók elhagyták Oroszországot, az általuk keletkezet űrt a kínai cégek próbálják betömni, ami az orosz autóvásárlóknak nem tetszik.
Fordulatot tervez a önvezető taxizásban egy kínai cég.
Célkeresztben a kínai villanyautók, drasztikus lépést javasol egy amerikai politikus.
Újabb csetepatéról készült videó.
A körgyűrű hárosi hídjánál az M1-es felé állnak hosszú tömött sorban a járművek.
Nem a Mercedes az első gyártó, aki eljátszott a gondolattal, hogy kéne csinálni egy olyan utcai autót, amiben F1-es motor van. Viszont ezt már annál kevesebben tudták megvalósítani, de ez legutóbb a Mercedesnek sikerült a One-ban. A belőle készült/készülő 275 darab pillanatok alatt gazdára talált, az egyik pedig már meg is válna tőle.