Több pontban módosítja a feltételeket hétfőtől a Mol közautó-szolgáltatását menedzselő Limo.
Hiába a technológiát érintő számos aggály, a japán autógyártók többsége továbbra is hisz a hidrogéncellás autókban. Közéjük tartozik a Honda is, mely Japánban és az USA-ban hidrogénes hajtással is árulja a CR-V-t.
Még júliusban hívtak vissza rengeteg Cupra Bornt akkumulátorral kapcsolatos probléma miatt. A cég viszont nem számolt azzal, hogy nem tudják befejezni a javítást, ugyanis egy fontos alapanyagukból hiány lett.
Korábban mi is beszámoltunk róla, hogy egy hétre leáll a Suzuki esztergomi gyára, ugyanis ellátási gondok adódtak a Vörös-tengeren.
A Dacia Spring bemutatásakor messze a legolcsóbb villanyautónak számított, s bár a 8,8 millió forintos magyar listaár továbbra is rendkívül alacsony, az aprócska méret, a 45 vagy 60 lóerős teljesítmény és a mindössze 230 kilométeres hatótáv helyre teszi az ár-érték arányt.
Január 15-től 21-ig, azaz hétfőtől vasárnapig leállítja termelését a magyar Suzuki-gyár -írja a Vg.hu a Reuters híre alapján.
Még december végén lengette be a japán Liberty Walk (LB), hogy a Ferrari F40 után egy Lamborghini Countach-t vesznek kezelésbe, amit élőben először a Tokyo Auto Salonon mutatnak be. Az eredmény magáért beszél.
Megnyitotta első üzemét az Egyesült Államokban a dél-koreai LG Electronics, amelyben elektromos autók töltéséhez szükség állomásokat állítanak elő. A koreai elektronikai óriás, amely az elmúlt sok-sok évben egyebek mellett tévékészülékeivel alapozta meg hírnevét, sokoldalúvá akarja tenni tevékenységét. Ennek szellemében nyit az elektromos autózásnak e speciális ága felé.
Igazán szomorú látni azt, ami a Lanciával az utóbbi évtizedekben történt. A legendás olasz gyártó 1990-ben még 300 ezer autót adott el, mely 10 évvel később felére, 2022-re pedig majdnem tizedére csökkent. A márka jelenleg az újjászületésen dolgozik, melyről kedvcsinálókat már kaptunk, de kész terméket hivatalosan még nem.
A román autóipar tavaly 33 milliárd eurós bevételt érhetett el, ami új csúcsot jelent. A helyi gyártók közül a Daciának nagyon jól szerepelt az uniós piacokon.
A magyarországi üzemének építésére készülő kínai BYD villanyautó-gyártó a világ más részein is nyomul– vette át a Reuters a Financial Times hírét.
A Netflix sokak által szeretett (vagy mostanában inkább gyűlölt), de kétségkívül komoly számokat produkáló sorozata a Drive to Survive (Hajsza a túlélésért), amely hatalmasat lendített a Forma-1 népszerűségén, különösen az Egyesült Államokban. Valószínűleg a NASCAR is pont ezt szeretné elérni Európában, úgyhogy január végén kapunk egy a NASCAR versenyek világát feldolgozó sorozatot is, a Drive to Survive stílusában.
A Teslánál bevett gyakorlat, hogy megszavaztatja a közönséget arról, merre épüljenek új Supercharger töltők. Hazánkban kiemelten sokan követik figyelemmel a Tesla töltőtelepítési tevékenységét (illetve végtelen mennyiségű kamufiókot is szeretnek regisztrálni), így negyedévről negyedévre teljesítenek magyar helyszínek az elsők között.
Még tavaly tavasszal mutatták be a 2023-ban kifutó Dodge Charger utódját, a Daytona EV-t. Az új Charger generáció a gyártó történetében először teljesen elektromos hajtást kap, ennek ellenére továbbra is üvölteni fog - hangszórókból.
Hétfőn érkezik a január elsejével megemelt jövedéki adó miatt szükséges üzemanyagár-emelés második részlete. Mint ahogy azt korábban megírtuk, az áremelést két részletben nyomják le a lakosságon, hétfőtől így a benzin átlagára 580 forintra, a gázolajé pedig 608 forintra nő.
A 11. kerületben, az M1-es autópálya kivezetőjénél történt az eset. A képek tanúsága szerint a rendőrök a járdára is követték a menekülő robogóst.
Gyakori érv a villanyautók mellett, hogy fenntartásuk és üzemeltetésük jelentősen olcsóbb lehet a belső égésű motoros társaikhoz képest. Ennek fő oka, hogy az elektromos autók nagyságrendekkel kevesebb alkatrészből állnak, így a potenciális meghibásodások száma is kevesebb, ráadásul rendszeres olajcserére sincs szükségük. Ezen előnyök miatt a Hertz – a világ egyik legnagyobb autókölcsönző vállalata – korábban körülbelül 60 ezer villanyautóval, főként Teslákkal egészítette ki flottáját.
Hajmeresztő videót küldött egy olvasó a BpiAutósoknak. A felvételeket készítő autós éppen Kakasd közelében haladt, mikor átfutott előtte egy szarvas. Ez azonban még nem minden.
Tegnap a Hyundai egy sejtelmes videóval vezetett fel valamit, ami elsőre egy minden eddiginél durvább Ioniq 5 N változatnak tűnt. Nemrég megtörtént a hivatalos bejelentés is, de nem egészen azt kaptuk, amire számítottunk.
Az Index stábja meglátogatta a Becsületesneppert, akivel a használt autó piac múltjáról és jelenéről, vásárlási tippekről és a jelenleg divatos átverésekről beszélgettek.
2024-re nagy mértékben megdrágult autópálya-matrica ára, vannak azonban lehetőségek a költségek enyhítésére, ehhez azonban meg kell felelni néhány kitételnek - nagycsaládosoknak és mozgássérülteknek jár ugyanis csak a kedvezmény.
A kedvezmény lényege, hogy az előzetes bejelentést követően a D2 díjkategóriás autókra is csak a D1, vagyis a kedvezőbb díjkategóriás árat érvényesítik.
Az eheti, "Ki a nagyobb tulok?" verseny dobogósai ezúttal egy BMW X5 és egy X6 lettek. A képkockákat elnézve, ezúttal nem az irányjelző használatának hiánya volt a legnagyobb vétség - kifejezetten veszélyes szituációt teremtettek mindketten.
Szerinted ki érdemelte ki a tuloksági verseny első helyét? Az X5 vagy az X6? Írd meg kommentben!
Azok az amerikai háztartások, amelyek hagyományos motorral szerelt autóik helyett újat vásároltak, inkább váltottak hibridre, mint teljesen elektromosra.
A limitált kiadású autókat sokszor nehéz megszerezni: az olyan exkluzív gyártók, mint a Bugatti vagy Ferrari, alapos átvilágítás után választják ki az érdemes vásárlókat. Számozott Subaruk után is sokan vágyakoznak, a japán gyártó pedig egészen szokatlan módszerrel dönt arról, ki kaphat belőlük.
Ma már egyáltalán nem furcsa, ha egy gyártó a crossover vagy SUV modelljeiból készít sportváltozatot. Ezért pedig már a Nissan Ariya Nismóra sem tudunk ferde szemmel nézni, főleg ha annyira jó, amilyennek mondják.