Eredetileg csak egy őrült ötlet volt a Ferrari alapokra épített Renault Twingo, aztán a fantáziálásból egy egészen más valóság lett, amikor a Clio népszerűsítését nem egy sztárra bízták, hanem a mérnökökre. Ekkor született meg a középmotoros, hathengeres Clio, aminél szédítőbb kisautó kevés született.
Galéria: Renault Sport Clio V6 Ph2 Acid Yellow - Gumipor
Különösen azért, mert nem egyszeri darab volt ez, mint a kabrió BMW M5 vagy az első M8-as, hanem a franciák megvásárolható autót készítettek belőle. Ez az Acid Yellow színű épp a fényezése miatt ritka, továbbá a közel 4000 fontos bőrbelső miatt. Ezt az opciót csak 18 autóhoz vásárolták meg.
Galéria: Renault Sport Clio V6 Ph2 Acid Yellow - Gumipor
3,0 literes, V6-os szívómotorja 255 lóerős és 300 Nm nyomatéka van, ami az 1,4 tonnás kisautót 5,8 másodperc alatt gyorsítja 100-ra. A frissített, Ph 2-es Clio V6-ból valamivel több mint 1300 darabot gyártottak, így önmagában is ritkaság.
Galéria: Renault Sport Clio V6 Ph2 Acid Yellow - Gumipor
27 805 kilométerrel az órájában ez a jobbkormányos autó 90 ezer angol fontért, tehát több mint 40 millió forintért kelt el, ami nem csak egy Clio-ért, de egy Clio V6-ért is rekord összeg.
Galéria: Renault Sport Clio V6 Ph2 Acid Yellow - Gumipor