A nyugati cégek, köztük a GM gyorsan veszítenek súlyukból a kínai autópiacon, miközben a hazai vállalatok, élükön a BYD-vel szárnyalnak.
Az LEVC pedig túl van a tízezer legyártott járművön, szóval örülhet az anyacég, a kínai Geely.
Egy kis francia luxus, németes kiállással, akár egy Ford Focus áráért. De inkább többért.
Művészet fémből, fából, bőrből és kompozitokból.
Ittasan, járművezetéstől eltiltás alatt, jogtalanul használt autóval menekülni a pápai éjszakában vajon jó ötlet?
Hetedik hónapja folyamatosan növekedésben van az uniós újautó-piac. A járvány előtti szint azonban még mindig messze van.
Bár icicipicit javult a helyzet, a dugókhoz köthető pénzpocsékolás azért ijesztő.
Az új előírások szerint nem lehet 1,5 méternél kevesebb helyet hagyni a gyalogosoknak, ami a parkolási rendet is megbolygathatja.
Minden autó mögött egy ember, egy közösség áll, és rengeteg munkaóra, megannyi történet. Most megismerheted néhányukat!
Itt a VW ID.1, a KIA EV5 és a Ford Explorer Electric, nyomasztó Ferrari prototípus, Audi: az Euro 7-et el kell halasztani, kéne egy Defender.
Az 1962 napon át tartó metrópótlás, tehát bő kétmillió extra járatindítás után a BKK-nál vesznek egy nagy levegőt, de a munka egy percre sem áll le.
A Bigster lesz a Dacia legnagyobb SUV-ja.
Az első elektromos Ford Explorer Németországban készül, hiszen az egészet a Volkswagen találta ki.
W16 és négy turbó? Ugyan már! Elég egy nagy V8 és egy hatalmas kompresszor.
Pótszemüveg és keréktámasz hiánya, elöl ülő gyerekek méretkorlátai, furcsa trafipaxok - érdemes tájékozódni indulás előtt.
Hiába jár már végállomástól végállomásig az M3-as metró, még érdemes figyelni, hogy mikor kell helyette buszra szállni.
Úgy fest, az extravagáns stílusáról ismert dúsgazdag brit Richard Branson üzletember kénytelen lesz lemondani az egyik álmáról.
Feldühítette a férfit, hogy az előtte haladó lassan halad, ezért részegségében bosszút állt.
A legolcsóbb benzinért 569 forintot kell adni, másik véglet a 710 forint. A gázolajnál még nagyobb a difi.
Több európai ország után most Kína is a trolibuszokhoz hasonló, áramszedős teherautókkal kísérletezik. És van értelme.
Meghatározó szerepre vágynak a villanyautó akkuk piacán.
A furgont Debrecenben lopták, onnan mentek Pallagra a cementért, de aztán meglátták a rendőrautót.
Külsős szerzőnk szerint négy év múlva már csak a hülyék vesznek belső égésű motoros autókat. Nana!
Az új EV5 alapján megsaccolhatjuk, hogy milyenek lesznek majd a Kiák a jövőben.
Hárman is megsérültek a balesetben, aminek a tanulsága egyértelmű: add meg az elsőbbséget!