A GR Yaris óriási siker, a rajongóknak láthatóan imponál, ha egy gyártó kielégíti az igényeiket. Nem csoda, hogy a vonatkozó átépítések is megjelentek.
Galéria: Toyota GR Yaris iQ
A Saitama Járműtechnikai Intézet diákjai maszkírozták miniatűr GR Yarisszá a Toyota egyik legkisebb modelljét, az iQ-t, az autó a Tokiói Autószalonon mutatkozott be, a januárban megjáratott képek után az építésről is előkerült néhány fotó és egy videó, az intézmény Twitterén többet is találni.
Az átalakítás kifogástalan, a nagytestvér panelei/lámpái is passzolnak, így egészen viccesen is mutat a Yaris orra az iQ-n. A hátsó tengely fölé épített, Kawasaki Ninja ZX-14R-ből származó négyhengeres mondjuk nem viccel: 1441 köbcenti, 208 lóerő és 154 Nm egy normál kompaktot is szépen mozgat, nemhogy az eredetileg 920 kilós, rövid tengelytávú dobozt.
Galéria: Toyota GR Yaris iQ
Érdekesség, hogy az iQ-nak is megvolt a maga gyári sportváltozata, a GRMN iQ 130G, amiből alig 100 példányt terveztek gyártani: a 2012-es Tokiói Autószalonon bemutatott prototípus 1,33-literes feltöltős motorja 128 lóerőt és 180 Nm nyomatékot produkált, igaz, ezt az első kerekein keresztül igyekezett az útra vinni.
Galéria: Toyota GR Yaris iQ