Mindig a Porsche 911 GT3 RS jelenti a legsúlyosabb, leginkább versenypályára szánt szívómotoros 911-est, amin aztán tényleg csak azért van rendszám, hogy ne kelljen trélerezni a pályanapra.
Galéria: 911 GT3 RS becsomagolva - Gumipor
Sokan tisztességesen használják is, mások meg saját csomagolásában tárolják, mint ezt itt. Ők sem bolondok, valószínűleg nem vetik meg az örömöket, de azt is tudják, hogy egy ilyen 911 GT3 RS ára általában rövidke mélyrepülés után felfelé kúszik.
Galéria: 911 GT3 RS becsomagolva - Gumipor
Ebben itt 230 kilométer van, tehát nagyjából a kötelező tesztkörök, és még egy kicsike mozgolódás. Aligha forgatták ronggyá a 4,0 literes, szívó hathengeres bokszermotort. Pedig az 520 lóerő és a 9000-es piros mező elég hívogató.
Galéria: 911 GT3 RS becsomagolva - Gumipor
Vannak benne kagylóülések, rendes övekkel és bukócső is. Meg arany felnik, ami minden autót kicsit kívánatosabbá tesz. Értő kezek nyomára utal az acél fék is. Ha ez állna a fa alatt december végén, gyorsabban kicsomagolnám, mint a bonbont, az biztos.
Galéria: 911 GT3 RS becsomagolva - Gumipor