Nemrég mutatkozott be az új Porsche 911 GT3, amivel kapcsolatban két nagy meglepetés ért minket: egyrészt brutálisan megemelték az árát, másrészt viszont megtarthatta a 4 literes, 9000-et forgó, 500 lóerő fölötti szívómotorját, amit parádés hangjáért, kiszámítható karakteréért és alacsony tömegéért imád mindenki, aki a Porschét nem csak utcán, de versenypályán is szeretné használni.
Andreas Preuninger, a Porsche GT divízió vezetője az Autocar kérdésére válaszolva elmondta, nem sokáig tart már a jó világ, ha bevezetik az Euro 7-et, a GT3 is turbófeltöltőt vagy hibrid rendszert fog kapni, mert másképp nem tudják teljesíteni majd az emissziós feltételeket.
A hosszú hétvége forgalmas estéjén válogatunk az Útinform, illetve a Mávinform híreiből.
A legnagyobb gumikacsa-gyűjtemény, a leghosszabb köröm és a legtöbb elfogyasztott Big Mac kitüntető rekordlistájába kerül be a kínai Roewe, az egykori Rover technikáját birtokló autómárka, ami az MG-hez hasonlóan a SAIC Motor része. A rekord pedig dízeleket megszégyenítő hatótávról szól: a Roewe D7 plug-in hibrid teletankolva és feltöltve összesen 2208 kilométert ment el.
Szombat délelőtt viszonylag csendes és nyugodt volt a közlekedés, délutánra viszont szomorú esemény miatt kellett lezárni a 86-os főutat Csorna mellett. Az autópályákon terelésekre kell számítani.