A BMW ugyan a vártnál gyengébb számokkal állt elő harmadik negyedéves tőzsdei gyorsjelentésében, de a 2024-es év egészére azt ígéri, hogy hozni fogja a matekot.
A 31-es csomóponttól Gyöngyösig felújítják és hatsávossá bővítik az M3-ast Lázár János építésért és közlekedésért felelő miniszter csütörtöki bejelentése szerint.
Konkrét időpont nem hangzott el, csak annyi, hogy hosszú lesz a kivitelezés.
Elon Musk Donald Trump győzelmére tett az elnökválasztáson. Miután ez bejött, a tőzsdei befektetők azt találgatják, mennyi haszna lehet cégeinek az új elnökhöz fűződő barátságos viszonyából.
Az önvezetés területén is felgyorsulhatnak a dolgok.
A Toyotát eddig gyakran az elektromos átállást halogató gyártóként emlegették, mert késésben van a villanyautók fejlesztésével, ám ez a helyzet változhat.
Amerikában húzna bele a vállalat, amelynek két év után először csökkent a nyeresége.
Musk lemondott az olcsó Tesláról? A jelek szerint a Tesla vezére elállt a régóta ígért 25 000 dolláros modell tervétől, és inkább a teljesen önvezető autókra koncentrál.
Elemzők szerint a Tesla azért hátrált ki az olcsó modell gyártásából, mert lemaradt a kínai konkurencia mögött.
Musk tervei szerint a Model 3 és Model Y teljesen önvezető változata már 1-2 éven belül megjelenhet.
Hazai pályán, Franciaországban zárja be két üzemét a Michelin részben arra hivatkozva, hogy csökkent a kereslet a jobb minőségű, ezért drágábban előállítható gumiabroncsok iránt.
Hiába nyitotta meg a Mercedes az első villanyautó akkumulátorok újrahasznosításával foglalkozó üzemét, a nyersanyagok teljes körforgásában nem hisz a gyártó.
Jörg Burzer vezetőségi tag szerint ha az újrahasznosítás fel is pörög, a nyersanyagok egy részét mindig bányászni kell majd.
A Mercedes német üzemében jelenleg messze a 2500 tonnás maximális kapacitás alatt zajlik az újrahasznosítás, mivel jelenleg kevés a feldolgozásra váró akkumulátor.