Állítólag a NASCAR 2021 óta foglalkozik a széria elektromosításának gondolatával. Szóbeszédek ide vagy oda, hivatalos forrásból semmi kézzelfogható nem érkezett a témában, egy beszédes kép azonban nemrég mégis kiszivárgott.
Lezárult egy korszak az Audi Hungariánál: legördült a gyártósorról az utolsó Audi TT Coupé, a történelmi darab az Audi Tradition gyűjteményébe kerül.
Ittas állapotban elkövetett járművezetés vétsége miatt a Tatabányai Járási Ügyészség vádiratot nyújtott be azzal a férfival szemben, aki súlyosan ittas állapotban autójával szalagkorlátnak ütközött.
A kínai piacon nagyon hasítanak a minibuszok, ezt pedig a Geely birtokában lévő Volvo is igyekszik meglovagolni. Kaptunk már külső fotókat, sejtelmes kedvcsinálót, ám végre teljes valójában is megcsodálhatjuk az EM90 névre keresztelt luxusmodellt.
További jelentős üzemanyagár csökkenést fogunk tapasztalni a hazai kutakon szerdától - írta a holtankoljak.hu.
Eladóvá vált egy Nissan GT-R50 by Italdesign, ami nemcsak az egyik legritkább GT-R, de talán az egyik legmegosztóbb külsővel rendelkező is. Az autó egyébként a Skyline GT-R ötvenedik születésnapjára készült még 2018-ban. Eredetileg 50 darab készült volna belőle, de végül csak 18 lett. A most eladásra került darab a tizenegyedik.
A villanyautosok.hu szúrt ki egy bejegyzést az X-en, amelyben egy felhasználó a Tesla magyarországi mobilszerviz szolgáltatásának elindulásáról posztol.
Az Ikarus 280 első prototípusai 1971-ben álltak szolgálatba a BKV-nál, a típus szériában gyártott példányai pedig 1973-tól egészen 2022 novemberéig szállítottak utasokat a fővárosban. A 200-as Ikarusok páratlanul hosszú budapesti karrierjéről korábban mi is írtunk.
Az idén a fővárosban történt számos halálos baleset miatt a rendőrség kiemelt figyelmet fordít a megengedettnél gyorsabban közlekedők kiszűrésére és megbírságolására. Az egyenruhások pár nappal ezelőtt az angyalföldi Lehel utcában figyelték traffipaxszal a forgalmat.
A Volkswagen úgy gondolja, képes lesz valóban olcsó elektromos autót kínálni az amerikai vásárlóknak, akik jelentős állami támogatással vásárolhatnak helyben gyártott villanyautókat.
Az utinform.hu a közúti közlekedés biztonságát, folyamatosságát befolyásoló eseményekről számolt be:
Az M1-es autópályán Hegyeshalom irányába a 123-as km-nél, Győr elkerülő szakaszán egy kamion műszaki mentését végzik. A külső és a leálló sávot lezárták, közel 5 km-es a torlódás. Aki teheti a város felé kerüljön!
A 8-as főúton a 147-es km-nél, Vasvár átkelési szakaszán egy személygépkocsi szalagkorlátnak ütközött. A fél útpályát lezárták.
A 44-es főúton Nyárlőrinc térségében, a 17-es km-nél két gépkocsi ütközött össze. Félpályás lezárás mellett helyszínelnek.
Az M1-es autópályán, Győr térségében a 113-as és a 125-ös km között, tart még a burkolatfelújítás. Emiatt Hegyeshalom felé, a külső és a leálló sáv járható, míg Budapest felé a belső sávon, illetve az ellenkező oldal belső sávján halad a forgalom.
Az M3-as autópályán a Heves/Nagyfüged csomópont és a Kál/Erdőtelek csomópont között burkolatfelújítási munkák folynak. A 101-es és a 90-es km között, a főváros felé tartó oldalon a leálló sáv és az ellenkező oldal belső sávja járható, Vásárosnamény felé pedig, a külső és a leálló sávon halad a fogalom.
A Duna magyar-szlovák szakaszán, Neszmély és Dunaradvány között, műszaki hiba miatt bizonytalan ideig nem jár a komp!
Forrás: utinform.hu
Az idei év a Tesla nagy árcsökkentésével indult, amit továbbiak is követtek, ám úgy tűnik, az év vége változást hoz, miután Kínában némileg drágultak az amerikai cég autói.
A Traktorhúzó versenyeknek komoly hagyományai vannak Amerika egyes részein. A résztvevők általában durván módosított, vagy teljesen egyedi építésű járműveikkel a lehető legmesszebbre próbálnak húzni egy súlyokkal megpakolt utánfutót, mely a megtett távval arányosan egyre inkább ellenáll. Bár az érdeklődők kisebb, kevésbé színvonalas versenyekre is benevezhetnek, az elit viadalokon már több százezer dolláros masinákkal feszülnek egymásnak a felek.
Az inflációnál sokkal nagyobb tempóban drágultak a kisautók Európában. A tízmilliárdos nagyságrendű profitot termelő gyártók közben az Euro 7 miatt nyafognak.
A volán mögött elbóbiskoló sofőrök évente rengeteg balesetért felelősek a világ minden táján. Kína most LSD szerű élménnyel igyekszik ébren tartani az éjszaka sötétjében autózókat.
A Need for Speedek, a Halálos iramban nagyjából ezer epizódja, és a Skyline-ok általános nagyszerűsége alapján ez a népszerűség nem meglepő. Vannak azonban várható, és határozottan meglepő problémák a GT-R-ekkel.
Mivel mással is kezdődhetne a hétvége, mint balesetekkel az ország autópályáin.
A Los Angelesben tartott Polestar Day rendezvény keretein belül mutatta be legújabb modelljét a kínai kezekben lévő svéd gyártó. A Polestar 5 egy báránybőrbe bújtatott farkas, ami a brand új irányvonala szerint nem kap hátsó ablakot.
Napok óta a szokásosnál is nagyobb dugó keseríti meg a fővárosi közlekedők életét. A forgalmasabb órákban a Hungária körúton olyan mértékeket ölt a torlódás, hogy a Szentendrei út - Kacsóh Pongrác úti felüljáró közötti 4,5 kilométeres távot akár másfél órába is telhet megtenni.
Az átfedéses tesztben négy kisteherautóból három gyenge eredményt ért el. Korábban az SUV-k is leszerepeltek.
Attól még, hogy egy jármű lassú, nem biztos, hogy könnyű lesz megállítani. Ezzel a problémával szembesültek Texas állam rendőrei, amikor két órán keresztül üldöztek egy 18 kerekű kamiont több városon keresztül.
A fővárosban a Greengo, Wigo és Mol Limo közautói ugyanazt a célt szolgálják, mint az egyre több helyen felbukkanó, telefonos applikációval bérelhető elektromos rollerek, vagy a MOL Bubi biciklik. Szükség esetén bárki használhatja őket egy perc alapon számlázott díj ellenében, így alternatívát nyújtva a tömegközlekedés, vagy a saját autó helyett.
Egy év alatt csökkent a rendőrautókat érintő balesetek száma, a tűzoltók esetében viszont emelkedett.
Érezhetően nőtt az amerikaiak elégedettsége autóikat, és a gyártó által nyújtott szolgáltatásokat illetően, legalábbis a J.D. Power felmérése alapján. Az elemzők szerint ennek hátterében a normalizálódó árak és a jobb elérhetőség áll.
Richard Hammond számos balesetet szenvedett már karrierje során. A 2006-os, sugárhajtású autós borulás majdnem a műsorvezető és autós újságíró életébe került, s bár a 2017-es eset nem volt ennyire súlyos, kétségtelenül nyomot hagyott a brit életében.