Ideiglenes forgalomkorlátozások lesznek Budapest több kerületében november 16-a és 19-e között, tette közzé a police.hu. Csütörtöktől vasárnapig a főváros több kerületében is változásokra számíthatnak az autósok.
A Los Angeles Auto Show nem olyan jelentős rendezvény, mint a Japan Mobility Show vagy a genfi Autószalon, így a gyártók a felhozatalukkal sem próbálnak egymásra licitálni. Ettől függetlenül az amerikai autószalonok között fontos szerepe van (ezen kívül van a detroiti, chicagói és a New York-i Autószalon), vagyis nincs teljesen elhanyagolva, és a 23+1 (a plusz egy a Pebble, ami egy lakóautót tervez bemutatni) gyártóból jó pár itt mutat be új modelleket.
A Tesla Cybertruck első példányai most már tényleg bármelyik pillanatban megérkezhetnek: a gyártó jelenleg november végére ígéri a legelső darabokat. Kiegészítőket azonban már most is kínálnak hozzá, pedig az autóból még egyet se kapott meg ügyfél.
Ittasan menekült, majd combos büntetést kapott.
Bár a klasszikus szedán kihalóban lévő faj, a Toyota még hisz benne, és úgy tűnik, hogy valós vásárlói igény is van rá: tavaly közel 670 ezer Camry-t adtak el, pedig nem is forgalmazzák mindenhol.
Kormányrendelet hatalmazza fel a helyi kormányhivatalt az intézkedésre.
A 133-as és 134-es kilométer között történt a baleset, ezért a főváros felé vezető szakaszt teljes szélességében lezárták.
Ködös megfogalmazással tudatta befektetőivel a Fisker villanyautó-gyártó, hogy a korábbi beszámolók nem stimmelnek.
A Renault az igen jól sikerült 5-ös koncepció után most ismét egy menő tanulmánnyal és egy szimpatikus ígérettel jelentkezett. Megmutatták, hogy miként képzelik a jövő sokak számára is elérhető, kicsi villanyautóját.
Sokszor felmerült már az a téma, hogy autósként muszáj különösen figyelni a motorosokra: őket nem védi sok masszív fém, ráadásul a térbeli kiterjedésük is kisebb, tehát nehezebb őket észlelni. A baj könnyen megtörténhet, ennek az oka sokszor figyelmetlenségből adódó szabálysértés.
Az elektromos autók használatának egyik legfontosabb akadálya a hatótávfrász. A Tesla összegyűjtötte, milyen paraméterek alapján jósolja meg, mennyit lehet menni.
A hatvanas évek legendás versenyautói, vagyis ebben az esetben a Ferrari 250 GTO szériái stabil befektetésnek számítanak, bár túlzás lenne azt állítani, hogy az utóbbi húsz évben bárki olcsón vett volna egyet. Összesen 36+3 készült, az eredeti prototípus már 1964-ben teljesen megsemmisült, ez a hibátlan és akkor átépített 330 LM / 250 GTO 1962-ből pedig 2023-ban majdnem 18 milliárd forintot ér.
Túlzás nélkül állíthatjuk, hogy a magyar utakon futó használt autók jelentős többsége egyszer a sokak által csak Hahunak becézett Használtautó.hu-n cserélt gazdát. A népszerű weboldal története 1999. december elseje óta íródik, nemrég pedig új magaslatba ért.
Melbourne-ben egy férfi úgy döntött, hogy szétver több új autót, amik kereskedésekben várnak a vevőre. A célpontjai Mazdák, Toyoták és BMW-k voltak, a választott fegyver pedig egy balta.
Egy Focus ment neki a szalagkorlátnak.
Eddig tisztázatlan körülmények között összeütközött egy személyvonat és egy tehervonat Sáp településen, a vasútállomásnál.
Lehet utálni vagy imádni, a Cybertruck november 30-án esedékes érkezése fontos pillanat lesz az autóiparban. A Tesla régóta húzódó futurisztikus pickupjáért 1,9 millióan állnak sorba, a gyártó pedig már most igyekszik keresztbe tenni a nyerészkedőknek. A Tesla amerikai piacra érvényes általános szerződési feltételei között ugyanis feltűnt néhány új bekezdés, melyek kifejezetten a Cybertruck továbbértékesítését szabályozzák.
Tovább herélődött az Euro 7
Végre van 30 milliós Golf
Új Ford Capri
Víz alatt égő Teslát láttál már?
Budapesten is lesznek autómegosztós helyek
Ide jön a világ legnagyobb Kínai villanyautógyára
Droker jú sotazótri
Hammond nem töri össze a Neverát
Nől a nyomás az autóiparban
Napelemes gépkocsi a csőben
Újra lesznek röpülő szivarok
Izgalmas fotó bukkant fel a lucid-forum.com weboldalon, melyen valószínűleg a Lucid pickupjának életnagyságú agyagmodellje látható. Bár egy ilyen autó elsőre furcsának tűnhet a méregdrága luxusszedánjáról ismert gyártótól, egy platós terve már a Lucid tőzsdére lépésekor is a tervek között szerepelt.
Az aquaplaning szó bizonyára sokaknak ismerősen cseng, de azért elevenítsük fel a jelentését. Ha esős időben egy autós nagy sebességgel jókora pocsolyába hajt, előfordulhat, hogy a gumi mintázata nem képes elvezetni a vizet, a kerekek elvesztik a kapcsolatot az úttesttel, és a víz tetején siklani kezdenek, más szóval felúsznak. Ilyenkor a tapadás gyakorlatilag megszűnik, a balesetet pedig rendkívül nehéz elkerülni.
Európához hasonlóan már Oroszországban is egyre nagyobb problémát jelent a sofőrhiány, bár a kiváltó okokról nem szólnak a hírek és joggal feltételezhetjük, hogy a szükséges pilóták épp a fronton állomásoznak. Az oroszok a megoldást az önvezető járművekben látják, ezért rubel milliókat ölnek a komoly precizitást, tapasztalatot és mérnöki tudást igénylő programba.
A ruszkik most sem játszanak kicsiben, hiszen a terv már ott tart, hogy a Kamaz gyár épített egy Atlant 49 Robocop elnevezésű bányászati dömpert, amivel a saját maguk által fejlesztett autonóm technológiát kívánják tesztelni.
Még a múlt hét végén jelent meg Pogány hirdetőtábláján egy nagy, fehér molinó, amelyen a következő szöveg olvasható:
„AKI 50-NÉL GYORSABBAN MEGY A FALUBAN, AZ B…ZI!"
A Waze egyik nagy előnye más navigációs és utazástervező alkalmazásokhoz képest, hogy élő adatokkal rendelkezik a forgalomról, így az útvonalat ezek figyelembevételével tervezi meg. Mindez azt is jelenti, hogy a gyártó pontosan tudja, mely útszakaszokon gyakoriak a balesetek.
Meglepően ingerült hangvételű írás jelent meg a police.hu-n, melyben néhány „gyalázatos" statisztikai adatot osztottak meg az egyenruhások az októberi hónapról. Úgy tűnik, kezd elfogyni a rendőrség türelme.
Nemrég mi is megírtuk, hogy hátsó ablak nélkül érkezik a 872 lóerős Polestar 5, azonban a szokatlan megoldás mögött álló okokat ekkor még nem ismertük. Az insideevs.com egyik újságírója azonban pár kérdés erejéig elcsípte Graeme Lambert technológai és dizájn PR főnököt, aki megvilágította a döntés hátterét.