Lássuk, milyen közlekedési híreket tojt a nyuszi.
Értesüléseink szerint jelenleg az országos gyorsforgalmi- és főút hálózatot érintő, a közlekedést jelentősen befolyásoló baleset, torlódás nem zavarja a közlekedést.
Az M3-as autópálya Vásárosnamény felé vezető oldalán két hosszabb szakaszon kezdődtek olyan felújítási munkák, melyek pihenőhelyeket érintenek és a benzinkút használatát is korlátozzák.
Az egyik munkavégzés kapcsán a Polgári csomópontot és a 183-as km-nél lévő Görbeházi benzinkutas pihenőt is lezárták, a másik munka miatt a 214-es km-nél lévő Kálmánházi pihenő nem használható, és itt sem lehet a benzinkútra kihajtani.
Tankolási lehetőség csak jóval előtte, a 106-os km-nél, a Rekettyés pihenőhelynél (MOL), majd a 142-es km-nél, a Geleji pihenőhelynél lévő töltőállomáson (Shell) van.
A húsvéti kamionstop április 1-én, 06:00-tól 22:00-ig tart, azaz éjszaka közlekedhetnek a nehézgépjárművek.
Villanyosítás ide, downsizing oda, a Porsche nem adja fel a nyolchengeres motorjait, és Zuffenhausenben már az Euro 7-es szabványra készítik a meglévő blokkjukat, és állítólag ehhez nem is kell teljesen lecserélni az alapjait, csak néhány extra alkatrészt kell hozzáadniuk. Erről Thomas Freimuth, a Panamera-széria fejlesztési vezetője beszélt az ausztrál Car Sales magazinnak.
Átlagosnak mondható versenybaleset történt a NASCAR versenysorozat hétvégi állomásán, a Virginia állambeli Richmondban. Joey Gase Chevy-jét eddig tisztázatlan körülmények között meglökte Dawson Cram Chevy-je, aki ennek hatására kisodródott, autója pedig ripityára tört. A hátsó lökhárítót a baleset után már csak egy aprócska rögzítés tartotta a helyén.
Bár a police.hu legtöbbször személyautókkal kapcsolatos intézkedésekről számol be, most rövid idő alatt két kamionosnak is meggyűlt a baja a magyar rendőrséggel.
Időnként minden autógyártó új dizájnnyelvezettel áll elő, ha az előzőből már kihozták a maximumot. Ez történik most a McLarennél is, ahol néhány sejtelmes képpel készítik elő a nagy változást. Azok után, hogy a modern McLarenek egy ideje már nagyon hasonlóan néznek ki, talán rá is fér a megújulás a márkára.
Április hónap kezdetével bevezetik az egy naptári napra érvényes autópálya matricát Magyarországon. Az új díjtermék árusítását egy európai uniós előírás kötelezi, amely azt is előírja, hogy az egynapos matrica ára nem haladhatja meg az éves matrica árának 9%-át.
Egyre kilátástalanabb a Fisker helyzete. Azok után, hogy az amerikai villanyautó startupnak nem sikerült szövetségre lépnie a Nissannal, végső kétségbeesésében a gyártó szinte megfelezte egyetlen modellje, az Ocean árait.
A Kia K4 egy látványos megjelenésű kompakt szedán, amit elsősorban az Ázsiában, Dél-Amerikában, Új-Zélandon, Ausztráliában és Oroszországban forgalmazott Kia Forte utódjának szánnak. Bár technikai részleteket továbbra sem tudunk a modellel kapcsolatban, a Kia bejelentette, hogy egy hatchback verzió is érkezik.
Van belőle 1600 lóerős változat is.
A Toyotát sokszor lesajnálják, mert lassabban halad a tisztán elektromos meghajtás bevezetésében, mint versenytársai, ám ez nem jelenti azt, hogy nem teszik meg az elkerülhetetlen lépéseket.
A kínai BYD villanyautó-gyártót is érinti az elektromos autók piacán kialakult erős verseny, amelyben az autógyártóknak pénzügyi eredményeik rovására kell áldozatot hozniuk.
Csak most sikerült vádat emelnie az ügyészségnek abban az ügyben, amiben két szerb férfi összeverekedett egy sorolás miatt. Mind a ketten a röszkei átkelőnél várakoztak, de egyikük sávja eltűnt, a közlekedési konfliktus verekedésbe torkollt.
1974 március 29 – napra pontosan 50 éve gördült le az első Volkswagen Golf a wolfsburgi gyártósorról. Biztos számítottak az új korszakba lépő kompakt sikerében, de ekkor még biztosan ők sem gondolták, hogy a széria 37 millió eladott példánnyal a gyártó legnépszerűbb sorozata, sőt, Európa legnépszerűbb autója lesz.
A Citroën úgy érzi, elengedhetetlen kupés tetővonalat adni egy kis méretű városi crossovernek, így hát bemutatták a Basalt Visiont. Ez a C3 és C3 Aircross modelleken alapuló kis SUV, a már korábban említett tetővel.
Bár Magyarországon viszonylag ritkán találkozhatunk kenguruval, a világ egy távoli pontján elég gyakoriak ezek a testes állatok. Ausztráliában a kenguruk nagyon komoly veszélyt jelentenek az utakon közlekedőkre és saját magukra is. A Volkswagennek azonban van egy ötlete a problémára.
Az M3-as, M5-ös és M7-es autópályán sem akadálytalan a közlekedés, íme a nagypénteki útinform.
Egészen érthetetlen baleset történt még március 24-én Csehországban. Egy 50 éves férfi egy vizes kereszteződésben zsonglőrködött egy Ford Mustanggal, ám ez még csak a jéghegy csúcsa.
Közeleg 2024 első pénzügyi negyedévének vége, a Tesla pedig szeretne kozmetikázni a számain. Ez különösen a vállalat Full Self-Driving (FSD) nevű önvezető rendszerére igaz, amely iránt az utóbbi években megcsappant a kereslet.
Hihetetlen, hogy néhány autós mennyire suttyó manővereket enged meg magának. Például itt ez a taxis, aki úgy döntött, hogy nincs kedve kivárni a sort, mint mindenki más.
Pillanatokon belül itt a húsvéti hosszú hétvége, örülhetünk a plusz szabadidőnek. Azonban lesznek forgalmi változások is, amikre nem árt felkészülni főleg akkor, ha autóval indulnál el Budapesten.
A Lamborghini legutóbb több mint 20 éve frissítette ikonikus pajzs alakú emblémáját, rajta a dühöngő bikával. Az olasz sportautógyártó most látta elérkezettnek az időt, hogy frissítsen.
A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség hattagú vizsgálóbizottságot jelölt ki, ami az Esztergom-Nyerges Rallyn történt tragikus tömegbalesetet fogja vizsgálni - áll az MNASZ közleményében.
Kiosztották a World Car Awards, tehát lényegében a globális év autója díjakat, ahol a Hyundai-Kia csoport remek eredményeket ért el. Eleve az elektromos autók domináltak a new yorki díjátadón, ennek megfelelően választottak győztest is.
A Volvo már 2017-ben bejelentette, hogy nem fejleszti tovább saját dízelmotorjait. Ez egyértelmű jele volt annak, hogy a kínai tulajdonba került svéd gyártó lassan kivezeti a technológiát. Bár eleinte nem tudtuk biztosan, mikor jöhet el ez a nap, tavaly a Volvo 2024 elejét nevezte meg céldátumnak. Tartották is magukat az ígérethez: nemrég legördült a gyártósorról a történelem utolsó dízel Volvója.
Egyre kétségbeejtőbb a Fisker helyzete. Az amerikai villanyautó startup nemrég csőd közelébe került, ráadásul a remélt mentőöv sem érkezett meg. Egy ideig a Fisker abban reménykedett, sikerülhet együttműködési megállapodást kötniük egy „hatalmas autógyártóval" – egyes források szerint a Nissannal – ám a napokban ezek az álmok is szertefoszlottak.