Ha valamiért lehet szeretni az autókat a 2000-as évek elejéről, akkor az a modern autóépítés minden jósága a biztonságtól a kényelemig, de még sok helyen ott volt mellette a jó karakterű, szívó benzinmotor és a kézi váltó. Pontosan ezért olyan nagyszerű a Porsche 911 Carrera 4S és a BMW E46-os M3 is, mert nagyon jó formátumban adja meg az autózás élményét.
Galéria: BMW M3 E46 piros - Gumipor
Ezek az autók mára youngtimerré érnek és ez az olyan makulátlan - oké, azért átkozott fekete vesék nélkül nem bírták ki - példányokon is látszik, mint ez az Imola piros M3-as San Francisco-ból, melyért 85 ezer dollárt, tehát egy új M3-as árát fizették ki.
Galéria: BMW M3 E46 piros - Gumipor
Ma már mókásnak hat a CD-s rádió, mint opciós tétel, de nem meglepő az elektromosan állítható, memóriás ülés sem, de mindez teljesen lényegtelen, mert az M3-asban egész más a nagyszerű az ízlésesen izmos formán túl. Mégpedig a motor, az S54B32 kódú, 3,2 literes, hengerenkénti pillangószelepes sorhatos több mint 340 lóerővel, hatgangos váltóval és sperrel.
Galéria: BMW M3 E46 piros - Gumipor