Vastag szőnyegek és az üléseken túl még a műszerfalat is szürke bőrrel varrták a Cayenne Turbóban, aminek kormányán is visszaköszön a műszerfal lakkozott fabetétje, a tetőkárpit pedig kellemes alcantara borítású. Az egész nagyon nem olyan, mint egy terepjáró, amibe koszos túrabakanccsal tapicskol az ember a civilizációtól távoli vidéken.
Galéria: Porsche Cayenne Turbo Rothmans
Rothmans festés díszíti a karosszériát, mint a legendás versenyautókét és tagadhatatlanul jól áll neki a pirossal és arannyal fűszerezett kék dekor. A Cayenne Turbo nem kőkemény terepjárónak született, de egy kis emelés, a megfelelő gumik és a sorakozó szúrófények miatt könnyű elhinni neki.
Galéria: Porsche Cayenne Turbo Rothmans
4,5 literes, biturbó V8-as motorja 450 lóerős és 5,3 másodperc alatt gyorsul 100-ra. Az erősebb változat, a Cayenne Turbo S kicsit magabiztosabban veszi fel a kesztyűt a Mercedes-Benz ML 63 AMG ellen, de ez itt nem is lényeg. Mert ez a Turbo sokkal inkább arra van, hogy eljusson oda, ahová a többi nem tud.
Galéria: Porsche Cayenne Turbo Rothmans
Igaz, hogy a kétes megbízhatóság sosem jó társ olyankor, amikor nincs más a közelben, de egyrészt kockázat nélkül nincs nyereség, másrészt minden terepjáró mellé kell egy Land Cruiser.
Galéria: Porsche Cayenne Turbo Rothmans