Az első Goodyear Airwheelt az ohiói Akronban, a cég székhelyén mutatták be 1929 nyarán. Az Airwheel egy magas oldalfalú, ballonos abroncs volt, amit Alvin J. Musselman tervezett, ezért is kapta a Musselman Type nevet. A kerekeket eleinte repülőkön alkalmazták, csak a harmincas évektől próbálkoztak a személyautós felhasználással.
Galéria: Goodyear Airwheel reklámbusz
Nem aprózták el a reklámozást, előbb egy utánfutó közepére szerelve hakniztak a városban, majd a Flxible Co. nevű céget kérték meg, hogy építsen nekik olyan buszokat, amelyekhez óriási lengőkarokkal hozzá lehetett kapcsolni az ötödik, 3,6 méter magas kereket. Két ilyen busz született, amelyek egy-egy meghosszabbított 1929-es Buick alvázra épültek, hogy aztán fel-alá utaztassák őket az Egyesült Államokban.
Először csak egy busz készült, azzal az Államok felét sikerült érinteni pár év alatt, nem sokkal később készült el a második, amellyel aztán párban folytatták a reklámtúrát a harmincas években. Ám mivel épp az első nagy gazdasági válság folyt, az Airwheel eleinte nem lett átütő siker.
Galéria: Goodyear Airwheel reklámbusz
Érdekesség, hogy az '50-es években szintén óriási, majd három méteres kerekeket szereltek a B-36 Peacemaker bombázókra, így legalább a legnagyobb, repülőn használt kerék címét megszerezte a Goodyear.
Galéria: Goodyear Airwheel reklámbusz