Ha nem elég a 911 GT3, akkor itt a Ruf RGT
1939-ben alapította Alois Ruf a németországi Pfaffenhausenben az Auto Ruf műhelyt, amit aztán később szervizszolgáltatást is nyújtó benzinkúttá fejlesztett. Az ő fia kezdett el Porschékkal foglalkozni még a 60-as években, ami mára addig fejlődött, hogy nem csak önálló autógyártóként működik - akárcsak a BMW-hez kapcsolódó Alpina -, hanem olyan egészen elképesztő sportautókat fejlesztenek, mint az új Yellow Bird. Vagy a 911 GT3 alapú RGT.
Minden idők egyik legjobb GT3-asának tartják a 997-es generációt, de azért valakinek ez sem volt elég, ezért megrendelte a Ruftól az RGT-t. Ebben a 3,6 literes, hathengeres bokszermotort 3,8 literesre fúrták fel, Mahle dugattyúk kerültek bele és új kipufogórendszer, katalizátorok, valamint motorvezérlő. A 445 lóerős és 420 Nm nyomatékú Ruf 911-es 4,2 másodperc alatt gyorsul 100-ra és közel 320 km/óra a végsebessége.
Bilstein lengéscsillapítók, elöl hatdugattyús, hátul pedig négydugós Brembo nyergek fogják a karbon-kerámia tárcsákat a központi anyás, OZ Superleggera felnik mögött. Hatsebességes váltója maradt a GT3-asé, de a szélesített karosszériaelemek újak. Szénszálas anyagból készültek az ajtók, a tükrök, a gépháztető és a hátsó szárny is, így sikerült leszorítani az RGT súlyát 1330 kg-ra.
2007 februárjában építették ezt a Lake Placid Blue Metallic színű RGT-t, mely teljesen egyedi kék árnyalat, az első tulajdonos Fender gitárjához passzol. Ez legalább annyira stílusos részlet, mint a pepita mintás szövetkárpit a hatpontos övekkel felszerelt Recaro kagylóülésekben. Mert hiába van ott a nagyképernyős navigáció meg az automata klíma, azért ez mégis a versenypályára való, csak a rendszám miatt nem kell hozzá tréler.