Az amerikai szabályozások elrontanák az AMG One-t, így inkább nem forgalmazzák
A Mercedes-AMG One a legösszetettebb hipersportautók egyike, amellyel az AMG célja az volt, hogy a Forma-1-es technológiát adaptálják egy közúti járműbe. Joggal mondták rá a márka képviselői, hogy bizonyára részegek voltak, amikor bevállalták. Egy ennyire végletesen kihegyezett autónál a legapróbb változtatás is befolyásolhatja az autó egészének működését, ez pedig nehéz döntés elé állította a márkát.
Az Egyesült Államokban és Kanadában érvényes szabályozások olyan mértékben korlátoznák az autó képességeit, hogy a vezetőség úgy döntött, a két országban nem fogják homologizáltatni a ONE-t, vagyis közúti forgalomban nem vehet majd részt az autó, a tengeren túliak hagyományos módon nem juthatnak hozzá a 275 darab, 3 milliárdos sportautó egyikéhez sem.
A milliárdosoknak persze megvan a maguk kiskapuja: a "Show and Display" kivétel lehetővé teszi olyan autók importját, amelyeket főként kiállításokra szánnak, és amelyekkel legfeljebb évi 4000 kilométert lehet közlekedni. Az AMG One ezzel olyan díszes társaságba kerül, mint a McLaren Speedtail, a Koenigsegg One:1, és a Bugatti EB110, amik normál körülmények között szintén nem kerülhettek volna az országba.