A kárt okozó az XY biztosító szemlézése előtt megjavíttatta gépkocsiját, ezért nekem nem akar fizetni a biztosító.
Főútról balra egy mellékútra akartam kanyarodni, és kanyarodás közben csattantam a szemből a főúton érkező motorossal.
A kárszakértő az érték megállapításánál a megyei hirdetési újságra hivatkozott, amin kicsit csodálkoztam.
Továbbra sem értem, hogy miért is nő egy autó biztosítási díja, ha az autó értéke csökken.
Felhívtam, s azt mondta, hogy tanúi vannak, hogy én voltam a hibás, úgyhogy felejtsük el egymást.
Azt az információt kaptam a szakértőtől, hogy ők csak 554 ezer forintot hajlandóak kifizetni, szemben a szerviz 690 ezer forintos becslésével.
A károkozó is kérhet felülvizsgálatot, amennyiben a kijavított sérülések nem ebből a káreseményből származnak.
A rendőrség a gépkocsit ideiglenesen kivonta a forgalomból, és a biztosítást sem tudtam intézni rendszám és forgalmi engedély nélkül.
Az eltelt 3 hónapban szinte hetente más információt adtak a felelős biztosítójánál, hogy hol tart az ügyünk.
Ha a totálkáros, vagy nehezen javítható 7 hónapos autót eladom, elkerülhető a 800 ezer Ft befizetése ÁFA címén?
Lehet-e független kárszakértővel (pl. német DEKRA) felméretni a kárt, abban bízva, hogy ezután a magyar biztosító módosítja majd a becslését?
Az új biztosításom nem érvényes csak másnaptól, és a régi sem érvényes, mert nem köthetek egy vagyontárgyra két biztosítást.
A károkozó nem mutatta be az autóját a biztosítónak, így december óta nekem sem utalnak semmit.
Az új Eurotax értékelés az előző árral szemben 10 %-kal csökkentett árat jelölt meg, mivel az autó már (ha csak kismértékben is) sérült.
A biztosító nem fizeti ki a szállítást, mivel ún. "hiéna" szállította a roncsot, és irreálisan magas összeget számlázott.
Mivel az autót februárban ellopták, mire fel fizetnék én casco díjat akár július, akár november hónapra?
Ez az autó, azóta 1 évet öregedett, az értéke csökkent vagy 200.000 forinttal, ennek ellenére a kaszkó-díjam nőtt.
A biztosító szakembere az előzetes kárfelmérésnél azt mondta az egyes alkatrészekre, hogy azok már amortizáltak (4 éves az autó).
A biztosító csak 50%-át akarja kifizetni mivel én "nem az út- és látási viszonyoknak megfelelően vezettem".
A biztosító szerint az általam tudott kb. 800.000,- Ft-os piaci érték csak "ábránd" lehet a részemről.
Véleményünk szerint a mostani javítással nemhogy emelkedik a gk. értéke, hanem inkább csökken, bár illetékes márkaszervizt kérünk fel a javításra.
Az év hátralévő részére befizettetik a díjat, de ezért a hátralévő időszakban semmilyen kockázatot nem vállalnak.
Kérhetem-e a totálkáros vagy az új autó átíratási költségeinek megtérítését a biztosítótól?
Előfordulhat, hogy egy "aránylag új" gépjármű esetében a káridőponti érték szinte megegyezik a gépkocsi új értékével.
Belvárosi forgalomban 70-80 km/h-s sebességgel belém szaladtak, és rátoltak az előttem álló autóra.