A biztosító szerint a sérülés, a helye miatt nem indokolható.
Hát hogy is van ez? Most kevesebbet ér a korábban tört kocsi vagy sem?
Van-e bármilyen mód arra, hogy a kárunk, legalább részlegesen megtérüljön?
Javaslom, menjen el autókereskedőhöz, s kérdezze meg, mennyivel drágább a karambolos autó.
Az új Opel Vectra esetében a casco biztosítási díj forintra azonos összegeket hozott ki.
Az előző tulajdonosnál 1 millió forint töréskárt fizetett, és ezt a lopáskár miatt járó összegből levonja.
A probléma az, hogy a roncsot a maradványértéken nem tudtam értékesíteni.
Ha tudom, hogy a légzsákok nem tartoznak a szériafelszereltséghez, extraként biztosíttattam volna ezeket.
Még meg is szidtak, hogy nem közöltem velük a totálkárt a Casco szerződés megkötésekor
Sajnos nemrégen egyik ismerősöm egy súlyos vezetési hibából adódóan totálkárosra törte az autómat.
A fél éves autó nem új autó, a szüleim nem nyerészkedni akarnak, csak azt az állapotot visszaállítani ami volt.
Ha a felszólításokra nem reagál - akkor ilyen egyszerűen "megúszhatja" az okozott kárt?
Szerinte a kiszámított kárösszeget a kárt okozó biztosítója fogja kifizetni teljes egészében.
Nem tekintik biztosítási eseménynek a parkoló gépjármű károkozását, mondván ez "üzemen kívüli" károkozás.
A problémám az, hogy utólagos, a számla alapján történő fizetést választottam.
Az autó jelenlegi értékét nem az Eurotax katalógus alapján, hanem egy saját számítógépes rendszerrel állapítják meg.
A kolléga megnézte a biztosításomat, majd mondta, hogy nem szükséges új biztosítás kötése, mert még él a régi.
Kiderül: az autót bérbe adták, tulaj semmiről nem tud, biztosító sem, mivel a név alapján, kötvényszám nélkül nem beazonosítható.
A biztosító a bérelt gépkocsi díjának csak 70 százalékát fizette ki (két hónapppal később), a többit levonta "gurulóköltség" címén.
Egymillió Ft-os kár keletkezett a 8 éves, 1,8-2 millió Ft értékű autóban.
Amikor hazahoztam a gépet, észrevettem, hogy a központizár egyik oldalon sem működik.
Beleszaladtam egy útfelbontásba, ami semmilyen módon nem volt megjelölve.
Az autó 1984-es gyártmány, és hiába van jó állapotban és katalizátoros a motorja, totálkárra veszi a schwacke lista alapján.
Egy pár hónapos autót szerintem mar 10 százalékkal a vételára alatt is gyorsan el lehet adni, ha úgy hozná a szükség.
Casco esetében a biztosítási feltétel tartalmazza az elévülés idejét is, ez általában 2 év, de ettől eltérő is lehet.