Ha megfeledkezel róla lapos, tankönyvi, hibás kopásmintás gumival szerelt gépjármű lesz az eredmény.
Öblös búgó, huppogó hang jelentkezik 120 km/h-nál. Alatta semmi. A kormány nem remeg, az autó nem húz félre, jól fekszi az utat.
A kis akku mindig lemerül, megoldás lehet egy nagyobb?
A gyári gumi nem igazán barátja a hazai utaknak, kicsit komfortosabbá tenném a 435i-t
Látszólag minden rendben, de egyenletes morgó hang jön az autóból, főleg kanyarodáskor.
Két részes Gumidoki: törésmentes autónál tapasztalható a jelenség, mi lehet a baj és a megoldás?
A szerelő szerint a festéssel egyértelműen az volt a cél, hogy eltüntessék a korróziót
Az eddigi téli gumik mind meghatározott forgásirányúak voltak.
Nincs tapasztalatom régi autókkal, de ez a forma mindig is tetszett.
Későn észrevett tábla miatt lett karambol. Érvényesíthetek kártérítést a közútkezelő felé?
A gumiméret sem segít a kérdésben.
Mélysége még elég jó, így sajnálnám eldobni.
A szerelő már a harmadik benzinszivattyút cseréli, de nem lett jobb. Kétségeim vannak.
Karbantartás után nem indul a Honda
Vásárlás után széthullott a Bravo váltója, esélyes, hogy nem az elmúlt egy hónap alatt.
A szalonban, átvételkor adtak is mellé egy fekete kis tokba csomagolt, literes olajat.
Kopott a bőr, matt a fényszóró, folyik a hűtő, de nem volt törve és nem rohad - megéri menteni!
A négyévszakos lehet más méret mint a téli/nyári?
Eltömődhet a részecskeszűrő és tankoljak inkább prémiumot vagy nem lesz gond az adalékkal?
Keveset futott, végig márkaszervizbe hordták, azonban az olajzabálás góleme még mindig fenyegetően tekint a jövőbe.
255 ezret futott dízel Peugeot az erősebbik motorral, hétszemélyes kivitelben.
Mintha nem egyből lenne ott az olaj, ahol lennie kell
Eszi az olajat, visszatekerték, lóg a tetőkárpit, füstöl, nem működik a szélvédőmosó, és már csak fél év a következő műszaki.