Bő 35 éve van Zoliék családjában ez a háromajtós kombi Kadett, néhány éve pedig szerelemből teljesen felújították. Megnézzük, hol tart most, és mire kell még költeni.
Az Alpine francia manufaktúrája egy autógyárhoz képest apró kis műhely, ami legalább annyira szerethető autókat készít, mint 50 évvel ezelőtt.
Léteznek még kisfogyasztású autók, vagy aki spórolni szeretne, már csak a konnektorban bízhat? Spoiler: léteznek!
Új autóként drága volt, használtként olcsó lett a Volkswagen első kupészedánja, a kérdés csak az, mekkora pénztárcával és kedvvel érdemes belevágni.
A 4450 méter hosszú, 47 fokban döntött oválpályával Zalaegerszeg mellett elkészült Európa legmodernebb tesztközpontja.
Molnár Anikó egyedi autót szeretett volna, ki is szemelt egyet, de pénzügyi problémák miatt nem volt biztos, hogy hozzájut. Meglett, mi pedig átvizsgáltuk!
Az újabbakról visszanézve az E46 kifejezetten olcsón fenntartható, megbízható BMW, viszont a korral egyre többet kell költeni ezekre is.
Jó elektromos hatótávval, benzinfogyasztásban viszont hatalmas eltérésekkel találkoztunk.
Ez a dízel sokat fut városban, cserébe megkapja a karbantartásokat is. Most megnézzük, mennyit kell rá költeni.
Sokan azért hívják utolsó igazinak, mert 1-2 millió forintért meg lehet venni, pedig a lelke mélyén tényleg ez az utolsó régi hangulatú Mercedes.
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
A Sport és RS Renault modellek gyárilag alkalmasak képesek megadni életed autózását egy szerpentinen vagy versenypályán, de jót kell venned belőle!
Sorozatunkban bemutatjuk a magyar utak legmeghatározóbb típusait, generációk álmait és rémálmait, a családok második legnagyobb értéktárgyait.
A Model 3 a használt villanyautók egyik legjobb ár/érték arányú választása, hibái viszont lehetnek, amikre lehet költeni a pénzt. Guru az adásban!
A 300. részt élő közvetítéssel ünnepeljük, tartsatok velünk!
Van, aki 50 ezer forintos autóval akar elindulni a Budapest-Bamako futamon, most kiderítjük, mennyit kell még költeni rá ahhoz, hogy rajtkész legyen.
Azt akarták demonstrálni, hogy az új külön is megvásárolható motorjuk milyen könnyen elfér a kisebb motorterekben is.
Ez a Toyota a használtpiac egyik biztosnak mondott választása, most kiderül, mennyire az ennyi év után.
Sorozatunkban bemutatjuk a magyar utak legmeghatározóbb típusait, generációk álmait és rémálmait, a családok második legnagyobb értéktárgyait.
Minden autónak megvan a maga sorsa, de ennek a Sprinternek különleges életet szánt a sors: rendőrségi kisbuszból lett segélykocsi.
A Bose rendszere a klasszikus rugók és olajos lengéscsillapítók helyett lineáris villanymotorokat alkalmazott.
Lassan az összes W124 bontóban vagy épp garázskincsként végzi, az utcán egyre kevesebbet látni. Ez az autó viszont a való életet képviseli.