Három német fiatalember léghűtéses, NSU TT motoros és műanyag karosszériás roadstert épített a hatvanas években. Delta 1-nek hívták.
Mindegy, melyik ország klasszikus autóit szereted, mindegy, melyik a kedvenc korszakod, a XI. Balatonfüred Concours d' Elegance-on megtalálhattad.
Szavakkal leírhatatlan az olaszországi Concorso d'Eleganza Villa d'Este, ezért rengeteg fotót hoztunk nektek az eseményről.
Piros színű, piros ülésekkel, piros kárpitokkal és piros szőnyeggel gyártott Ladát keresett. Megtalálta és az utolsó csavarig restaurálta.
A külső szemlélőknek látványos kiállítás, a résztvevőknek kemping élmény és óriási buli.
A négyütemű Wartburg prototípusok sztorija.
Te is imádod a Nissan Skyline-okat? Akkor szerencséd van: durva, ritka és különleges kiadások következnek.
Két ülés, középmotor, kivehető üvegtető, bukólámpa, alacsony súlypont – mi kell még a boldogsághoz?! Kanyargós út.
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
San Diego, óceánpart, Porsche. Borsodi fenekem végre révbe ért és kipróbálhattam a világ egyik legjobb sportautóját.
A Forma-1 hajnalán körülbelül két percig tartott egy boxkiállás. Hosszú út vezetett innen a mai 1 másodpercig.
A Csepel Autógyárban kézzel összeszerelt Volvo Laplander járműtörténeti érdekesség – az itthon készített svéd terepjáró múltja és jelene.
Ezzel a becsülettel gondozott és karbantartott sportlimuzinnal gondolatban visszautaztunk a gyártási évébe, és ott is ragadtunk egy kicsit.
A 700 millióstól kezdve, a világverőn át, egészen a legritkább rendszámos darabig. Szuperérdekes Skyline-ok következnek.
Az első, amerikai kontinensre szállított Volkswagen Golfokkal északról délre szelték át a kontinenst.
Vannak napok, amikor az ember igazán szerencsésnek érzi magát. Ez egy ilyen nap volt.
Több mint ötven éves, restaurált Zsiguli családi története.
Nem minden modell hagy kitörölhetetlen nyomot az autóiparban.
Hol tart a hosszú ideje megfizethetetlennek látszó típusok ára manapság?
Kivételesen nem a Mona Lisa, hanem az RM Sotheby’s árverésre bocsájtott klasszikus autói kedvéért álltunk sorba a Louvre-ban.
Jochi Kleinttel – a Volkswagen első gyári versenyzőjével – beszélgettünk, aki a kétmotoros Golfot felhajtotta (volna) a Pikes-Peak tetejére. Természetesen nemcsak erről a kocsiról s a versenyről diskuráltunk, hanem pályafutásáról és Walter Röhrrel való kapcsolatáról is.
A párizsi Rétromobile-on minden az, aminek látszik! Műkincsnek számító ritkaságok, egyedi darabok és kihaltnak hitt átlagautók egy helyen.
Különleges Opel GT-ket bemutató sorozatomban a típus körül kalandozok: most a dízelek következnek.
A Tokiói Autószalon mindig hemzseg az izgalmas, érdekes vagy akár meghökkentő járművektől