Ki dönti el, hogy melyik tilosban álló autó veszélyes vagy akadályozó jellegű? Nem kéne valami objektív mérce a megalapozatlan döntések megelőzéséhez?
A verseny lezárult, íme a győztesek.
Három különböző kaliberű és célú használt autót választottunk különböző országokból.
A vevő általában nehezebb helyzetben van, mint az eladó, a piaci verseny pedig csak ront a helyzeten. A jól megválasztott formátum életmentő lehet.
Te is az utolsó pillanatban lassítasz a táblák előtt? Városból kifelé már tolod neki? Nem érdemes a vékony jégen táncolni, elég macerás a bizonyítás.
Összeszedtük a tíz legolcsóbb új autót. Spoiler: 7 millió kevés az autó, de sok a kompromisszum.
4,5 millió forint: fogyasztástól függőan 76 vagy 106 ezer kilométer - te hova utaznál ennyi pénzből?
Kiváló családi autót választott ügyfelünk, csak ezer kilométerenként eltüntet egy liter motorolajat.
Megbírságolták, aztán mégse, most meg pénzt is kapott vissza. Olvasónk vagy rettentő szerencsés, vagy ismer valakit az uralkodói házból.
A lízingcég kötelező állapotfelmérést végez minden szerződéskötés előtt, de sokszor csak értékbecslés lesz az valójában. Lehet ilyenkor panaszt tenni?
Szárnyal a Kia az elektromos autózásban.
Mi a baj az európai hozzáállással és a 2035-ös szigorral? Miért tart Kína ott, ahol? Az Automotive Summiton kiderült.
Kaptunk egy videót, amin pont ez látszik. Megkerestük a rendőrséget az üggyel kapcsolatban. Válaszoltak.
Tévhitek, közhelyek a hajók és járművek károsanyag-kibocsátásáról.
Ha a törvényhozó nem tud egyértelmű és világos szabályozást alkotni, akkor a bíróságoknak kell tisztázni a fogalmakat. Az egyszeri rolleres meg...
Tévedett az intézkedő rendőr, de te aláírtad a helyszíni bírságszelvényt? Nincs minden veszve, ha időben jelzed a malőrt a hatóságnak, még alkudhatsz!
Egyszer minden gyártósorról legördül az utolsó autó. Sorozatunkban először megszűnt európai márkák végső modelljeiből válogattunk.
Olvasónk rutinból vezetett, nem vett észre egy táblát. A hatóság megbüntette volna, de ő reklamált: Hát nem is látni azt a táblát! Végül igaza lett?
Néhány nappal a vásárlás után döbbentek rá, hogy az autó korántsem azt nyújtja, amit ígértek.
A futároknak akkor is meg kell állniuk, ha nincs szabad legális hely.
Mindig. Kivétel persze van, de az ún. próbára bocsátás már bő egy évtizede nem jelent kibúvót a lefülelt sofőröknek.
Talán pont ezeket az autókat gyártják majd a Volkswagen egykori német üzemeiben.
Ittasan tekernél haza a mulatságból az elektromos kerékpárodon? Ha nincs semmilyen jogsid, akkor nagy baj nem lehet! Ha van, akkor viszont elvehetik.
A kétsávos körforgalmak papírforma szerint hasznosak, csak a valóságban alig értik, hogyan kell használni.