Az Alpine a jelenlegi Forma–1-es motorgyártó részlege helyén, Viry-Chatillonban megalapítja a Hypertech Alpine nevű csúcstechnológiás kutatás-fejlesztés részleget.
Itt készül majd a gyártó új, egyelőre névtelen szupersportautója.
Falvio Briatore visszatérése óta terjedtek azzal kapcsolatos hírek, hogy az Alpine leállíthatja a Forma–1-es motorprogramját.
A francia gyártó nemrég egy sajtóközleményben be is jelentette, hogy bár 2025 év végéig folytatják a munkát a jelenlegi motorjukon, a 2026-os új szabályok érkezésével ügyfélcsapattá válnak.
Hogy ezután melyik gyártó motorjával állnak rajthoz, egyelőre nem tudjuk biztosan, de a legvalószínűbbnek a Mercedes tűnik.
Már üzemelnek az új budapesti traffipaxok, de még nem büntetnek.
A rendőrség szerint, ha a kamerák a technikai feltételeknek megfelelnek, és alkalmasak arra, hogy a VÉDA-rendszerbe kapcsolják azokat, akkor erre mielőbb sort kerítenek.
Arra, hogy erre pontosan mikor kerül sor, nem lehet tudni. A rendőrség még augusztusban a Totalcarnak azt mondta, hogy több hónapig is eltarthat az úgynevezett "integrációs folyamat".
Évek óta megy a huzavona az autógyártók és az Európai Bizottság között, hogy ne vezessenek be az EU-ban a cégek szerint eltúlzott környezetvédelmi normákat. Ez a Renault, a VW és az európai Ford számára is problémát jelenthet.
Az előírásokhoz jelentősen növelni kellene az eladásokban a villanyautók részesedését.
Óvatlanok az elektromos kerékpárokat, rollereket és gördeszkákat használók, egy amerikai felmérés szerint rengetegen kerülnek közülük kórházba valamilyen baleset miatt. Legalább sisakot kellene viselniük az érintetteknek.
Magyarországon is hasonló a helyzet.
A Hollandiában az úgynevezett „fat bike-ok” miatt került napirendre a szigorítás.