A verseny lezárult, íme a győztesek.
A Bugatti Tourbillon pont azért lehet azonos súly mellett erősebb az elődjénél, mert elhagyták a négy turbót.
Friss statisztikák szerint egyértelműen csökkent a Tesla népszerűsége.
A McLaren magabiztosan behúzta az első két helyet a Spanyol Nagydíjon. Mégsem ez szolgáltatta a legtöbb beszédtémát a leintés után.
A ritkaföldfém mágnesek hiánya globális probléma, de az amerikai autóipar a leghangosabb ezzel kapcsolatban.
A nagy prémium szedánok és kombik mezőnyében a német márkák adták el a legtöbb autót, de a legnagyobb felvevő piacnak is Németország bizonyult.
Megoszlik ebben a vezetés véleménye.
Most a Mustang Mach-E-t vették kezelésbe.
Frissítették az Aygo X-t, ami megkapta a Yaris hajtásláncát.
Kínában veszik a Xiaomit, mint a cukrot, és az SUV-t még csak most kezdik majd forgalmazni.
Az utód előbb jön, mint a múltkor, tehát nem kell 2042-ig várni.
Három különböző kaliberű és célú használt autót választottunk különböző országokból.
Korábban levédették a nevet, beszéltek is róla, most az első kép is meglehet.
A Top Gearben hagyott űrt nem sikerült maradéktalanul kitölteni, most a Grand Touron a sor.
Sajnos repülni nem tud.
Az esetről videó készült. Ez már a második ilyen tűz az autó megjelenése óta.
Három német fiatalember léghűtéses, NSU TT motoros és műanyag karosszériás roadstert épített a hatvanas években. Delta 1-nek hívták.
A harmadik és negyedik helyezett ezred másodpercre pontosan ugyanazt az időt autózta.
A vevő általában nehezebb helyzetben van, mint az eladó, a piaci verseny pedig csak ront a helyzeten. A jól megválasztott formátum életmentő lehet.
Sokat kell ígérniük, hogy folytathassák ugyanazt, amit eddig.
Nem, nem csippes mikkentyűs 1,9 TDI-vel.
Igen kellemetlen helyzetben találta magát a General Motors.
A mérnökök szerint a kilapított cella nem kezdett melegedni vagy szikrázni, sőt, még csak szivárogni sem.
Bár ezt a négyszeres világbajnok mindig cáfolta, továbbra sem lehet kizárni a lehetőséget.